اولین تصاویر لایو ساعت هوشمند سامسونگ گلکس واچ 4 کلاسیک

با توجه به اخبار منتشر شده، تقریبا تا 10 روز آینده قرار است رویداد Galaxy Unpacked برگزار شود و در این رویداد رسمی به احتمال زیاد شاهد رونمایی Z Fold3 و Z Flip3 به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر این شرکت خواهیم بود. در کنار معرفی این اسمارتفون های جذاب، سامسونگ قصد دارد جدید ترین ساعت های هوشمند خود را نیز معرفی کند و به احتمال زیاد در این رویداد بسیار مهم، شاهد رونمایی گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز خواهیم بود.

به لطف شایعه پراکنان، تا به امروز برخی از مشخصات و البته طراحی در نظر گرفته شده برای این ساعت های هوشمند منتشر شده است. اما این بار برای اولین بار، تصاویر لایو گلکسی واچ 4 کلاسیک منتشر شده که اطلاعات جالبی مخصوصا در بخش طراحی در نظر گرفته شده را در اختیار ما قرار داده است.

با توجه به آنچه در تصاویر می بینیم، این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی چرخان که با استفاده از آن می توانید بین نرم افزار ها جا به جا شوید، مجهز شده است. در کنار بدنه نیز دو دکمه فیزیکی قرار گرفته است که شاید پیش بینی می شد سامسونگ دیگر تصمیم به استفاده از دکمه های فیزیکی را برای ساعت های هوشمند جدیدش نداشته باشد.

با توجه اخبار منتشر شده، این ساعت هوشمند قرار است در سه تنوع رنگی معرفی شود که البته در تصاویر لایو منتشر شده، دو رنگ این ساعت هوشمند را مشاهده می کنیم. در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده هم گویا گلکسی واچ 4 کلاسیک قرار  است به پردازنده اختصاصی اگزینوس W920 سامسونگ مجهز شود.

سامسونگ اذعان داشته که به نسبت نسل های قبلی این ساعت هوشمند قابلیت های جذاب تر و البته کاربردی تری را با خود به همراه خواهد داشت. در این میان می توانیم به قابلیت ECG و البته قابلیت اندازه گیری اکسیژن موجود در خود را نیز دارد. قابلیت اندازه گیری اکسیژن موجود در خون یا همان SpO2 شاید میزان اکسیژن خود را اندازه گیری کند (همانند اپل واچ سری 5)، اما باید بدانید که دلیل قطعی برای تشخصی ویروس کرونا نمی باشد، زیرا این ویروس به جز کاهش اکسیژن موجود در خون، علائم دیگری نیز دارد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد