بروزرسانی جدید گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 برای رفع مشکل فوکوس دوربین

پرچمداران جدید سامسونگ در قالب خانواده گوشی های هوشمند گلکسی اس 20 رونمایی شدن و باید گفت که قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند سنسور های دوربینشان بود. برای مثال گلکسی اس 20 اولترا برای اولین بار در میان پرچمداران این شرکت به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شد که البته در بخش فوکوس خودکار عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت.

وب سایت بنچیمو نیز چندی پیش به بررسی تخصصی قدرتمند ترین پرچمدار این خانواده یعنی گلکسی اس 20 اولترا پرداخت. در بررسی سنسور های دوربین فوق قدرتمند این پرچمدار، یکی از مسائلی که اصلا از چنین گوشی هوشمند قدرتمندی انتظار نمی رفت، عملکرد ضعیف فوکوس خودکار سنسور های دوربین هنگام ضبط ویدئو بود.

آزمایش صورت گرفته برای فوکوس خودکار سنسور های دوربین گلکسی اس 20 اولترا متاسفانه چندان عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت. قطعا سنسور های دوربین قدرتمند این گوشی توانایی فوکوس خودکار بالایی دارند و ما نیز پیش بینی کردیم که احتمالا مشکل به وجود آمده نرم افزاری می باشد.

حال سامسونگ بروزرسانی جدید امنییتی را برای گوشی های هوشمند این خانواده در چین منتشر کرده. سامسونگ اعلام کرد که در بروزرسانی جدید منتشر شده مشکلات کند بودن فوکوس خودکار سنسور های دوربین این گوشی های هوشمند برطرف می شود. فعلا این بروزرسانی برای کاربران چینی در دسترس می باشد. و به احتمال زیاد بزودی شاهد انتشار سراسری این بروزرسانی خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد