معرفی رسمی TCL 10 Pro قدرتمند ترین گوشی سری 10 تی سی ال

در نمایشگاه CES 2020 تی سی ال از جدیدترین گوشی های هوشمند خود پرده برداری کرده بود و امروز شاهد رونمایی سه گوشی هوشمند جدید از این شرکت بودیم. TCL 10 Pro را باید قدرتمند ترین گوشی هوشمند این سری، بخصوص در زمینه سنسور های دوربین در نظر گرفته شده دانست. در این مقاله به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده خواهیم پرداخت.

مشخصات TCL 10 Pro

طراحی و صفحه نمایش

اگر بخواهیم در بخش صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، مقایسه ای اجمالی داشته باشیم باید بگوییم که مدل پرو این سری به صفحه نمایش به مراتب قدرتمند تر و با کیفیت تری مجهز شده است. صفحه نمایش 6.47 اینچی با پنل اولد و رزولوشن 1080 پیکسل پلاس که از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می کند، برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده.

در قسمت های کناری صفحه نمایش همانند برخی پرچمداران قدرتمند این عرصه شاهد خمیدگی بودیم که زیبایی خاصی به تی سی ال 10 پرو بخشیده. بهره بردن از پنل اولد نیز سبب شده تا شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باشیم. ناچ زیبای واتردراپ که در میان گوشی های هوشمند میان رده محبوبیت بالایی دارد نیز این گوشی جدید تی سی ال را همراهی می کند.

در قسمت پشتی اما چیدمانی جالبی برای قرار گیری سنسور های دوربین استفاده شده. چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که با چیدمانی افقی تقریبا تمام عرض قسمت پشتی این گوشی را به خود اختصاص داده اند که البته باید خاطر نشان کرد به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده، تی سی ال 10 پرو به سنسور های دوربین قدرتمندی مجهز شده.

دوربین

همانطور که گفتیم سنسور های دوربین مناسبی محصول جدید تی سی ال را همراهی می کند. البته باید خاظر نشان کرد که TCL 10 Pro به نسبت دو گوشی میان رده دیگر این خانواده از سنسور های دوربین به نسبت قدرتمند تری بهره مند شده. در بریدگی ناچ واتردراپ شاهد قرار گیری سنسور 24 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی نیز همانظور که گفتیم چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ GW1 با تکنولوژی 4 در 1 که تصاویری با کیفیت 16 مگاپیکسلی را ارائه خواهد کرد به همراه سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی فوق عریض 123 درجه ای در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ضبط ویدئو در نور کم و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه تی سی ال 10 پرو را تشکیل می دهند.

پردازنده و باتری

پردازنده میان رده اسنپدراگون 675 این اسمارتفون میان رده را همراهی می کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی تا حداکثر 256 گیگابایت اشاره کرد.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع، انتخاب های مناسبی به نظر می رسند. این شارژر قادر خواهد بود تا باتری 4500 میلی آمپر ساعتی TCL 10 Pro را در مدت زمان 35 دقیقه به شارژ 50 درصدی برساند. تی سی ال 10  پرو با قیمت 450 دلاری، گران قیمت ترین گوشی این خانواده و البته گران قیمت تر از بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Vivo X200 اولین پرچمداری خواهد بود که از تراشه Dimensity 9400 بهره می‌برد

سامسونگ از گوشی گلکسی M35 5G رونمایی کرد

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند