سامسونگ گلکسی اس 11 به سنسور جدید حالت شب مجهز می شود

در چند روز گذشته شایعات بسیاری را از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 11 شنیده بودیم. این گوشی های هوشمند قرار است برای سال میلادی 2020 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت در قالب سه گوشی هوشمند بصورت رسمی رونمایی شوند. این بار اما اخبار جدیدی از این گوشی های هوشمند منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

با توجه به آنچه پیش از این شنیده بودیم، سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس قرار است به پنج سنسور دوربین اصلی مجهز شود. شاید بسیاری برایشان استفاده از چهار سنسور همانند گلکسی نوت 10 پلاس اتفاق قابل درکی باشد، اما در نظر گرفته شدن یک سنسور اضافی کمی گیج کننده است.

سامسونگ پیش از این از حالت نرم افزاری “Bright Night” برای سنسور اصلی دوربین گوشی های هوشمند قبلی خود استفاده می کرده و تصاویر بسیار خوب و با حداقل میزان نویز را در شب و همچنین نور کم ثبت کرده.

اما این بار گویا قصد دارد تا بصورت سخت افزاری از یک سنسور در کنار سنسور های دوربین اصلی این پرچمداران با نام “Bright Night” استفاده کند. هرچند چنین خبری در حد یک شایعه می باشد و سامسونگ می تواند از سنسور های دیگری چون ماکرو نیز به عنوان سنسور پنجم استفاده کند.

از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده جدید برای این گوشی های هوشمند، صفحه نمایش آن ها می باشد. این بار صفحه نمایشی از جنس جدید SAMOLED برای این پرچمداران جدید در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !