مقایسه دوربین شیائومی می نوت 10 و هواوی میت 30 پرو / سلاطین دوربین

شیائومی می نوت 10 همان نسخه بین المللی شیائومی می CC9 پرو می باشد که برای فروش در بازار جهانی چنین نامی را برایش در نظر گرفته اند. ویدئوی مقایسه دوربین شیائومی می نوت 10 و هواوی میت 30 پرو، از این نظر بسیار جذاب است که هر دو گوشی هوشمند در حال حاضر بالاتری امتیاز را در میان گوشی های هوشمند دیگر از نظر سنسور های دوربین از وب سایت معتبر دگزومارک به خود اختصاص داده اند.

ابتدا این هواوی میت 30 پرو بود که بصورت رسمی معرفی شد و توانست با کسب امتیاز 121 رتبه اول وب سایت دگزومارک را به خود اختصاص دهد و بعد از شیائومی می CC9 پرو توانست هم امتیاز با این گوشی هوشمند در رتبه اول قرار گیرد.

ویدئوی مقایسه دوربین شیائومی می نوت 10 و هواوی میت 30 پرو به ما نشان خواهد داد که در دنیای واقعی این دو گوشی کدامیک عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت و اصلا لایق عنوان بهترین گوشی های هوشمن از نظر سنسور های دوربین هستند یا نه.

مشخصات دوربین شیائومی می CC9 پرو

شیائومی می CC9 پرو

برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیچیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

مشخصات دوربین هواوی میت 30 پرو

اصلی ترین و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای میت 30 پرو، سنسور های دوربین اصلی آن می باشد.

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

هواوی میت 30 پرو

سنسور های اصلی و نیز تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. سنسور فوق عریض این گوشی از چنین قابلیتی بهره مند نشده.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود و هواوی با انتخاب سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد