نمایشگر اپل واچ های نسل دوم و سوم به طور مرموزی ترک می خورند!

در این که اپل واچ بیشترین سهم بازار ساعت های هوشمند را دارد شکی نیست اما خبرها حاکی از آن است که نمایشگر نسل دوم و سوم اپل واچ ها با بدنه آلومینیومی به طور مرموزی ترک می خورند.

ممکن است ناگهان چشمتان به نمایشگر ترک خورده اپل واچ بخورد و اصلاً یادتان نباشد که این ترک از ضربه بوده یا ناشی از فشاری به نمایشگر. تعجب آور است اما احتمالا تقصیر شما نیست. اپل این خبر را تایید کرده که ممکن است در موارد بسیار نادر، نمایشگر Apple Watch نسل دوم و سوم با بدنه آلومینیومی ترک بخورند. این ترک ها از امتداد لبه های اپل واچ است.

البته برای دارندگان اپل واچ های نسل دوم و سوم که با این مشکل مواجه می شوند خبر خوبی داریم. اگر اپل تشخیص دهد که شکستگی نمایشگر ساعت هوشمند اپل واچ مربوط به مشکل تازه کشف شده است، نمایشگر ساعت شما را به صورت رایگاه تعویض می کند. البته این تعویض رایگان مشکلات خاص خود را هم دارد. برای تعویض رایگان نمایشگر ترک خورده باید مدت طولانی با اپل واچ خود خداحافظه کنید. هرچند این تعویض رایگان برای کاربران ایرانی نیست پس اگر با مشکل روبرو شدید بهتر است پول تعویض نمایشگر را از حساب خودتان پرداخت کنید.

به نظر می رسد اپل برای تعویض رایگان نمایشگرهای شکسته، به دنبال ترک هایی است که در اطراف لبه ساعت ایجاد شده است. همانطور که گفته شد، اپل اعلام کرده این مشکل تنها در Apple Watch نسل 2 و 3 با بدنه آلومینیومی است و البته مدل های مد نظر را برای این سرویس دهی اعلانم کرده است.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد