سنگ تمام گذاشتن Team Group در طراحی ماژول رم T-FORCE XTREEM

امروز برند حرفه ای Team Group از اولین طراحی آینه ای ماژول رم پرده برداری کرد. رم های جدید این شرکت از سری T-FORCE XTREEM با طراحی خیره کننده، برای اولین بار با ترکیبی از بازتاب نور و نورپردازی یکپارچه RGB با چهره ای خاص طراحی و تولید شده است.

ماژول رم T-FORCE XTREEM با پنل یکپارچه شفاف، قابلیت نمایش نورپردازی RGB را در تمام بخش های رم دارد. طراحی خاص این ماژول ها برای به حداکثر رساندن اثر نورپردازی در نظر گرفته شده اما همین طراحی در صورت خاموش بودن جلوه RGB، می تواند مانند آینه ای بازتاب محیط اطرافش را به نمایش بگذارد. در مجموع ماژول T-FORCE XTREEM ARGB در هر حالتی چه با نورپردازی RGB و چه بدون نورپردازی RGB زیبا و خاص است.

یکی دیگر از ویژگی های ماژول T-FORCE XTREEM، آدرس پذیری نورپردازی RGB است. کاربران به راحتی می توانند با استفاده از نرم افزار اختصاصی یا با نرم افزار مادربردهای معتبر بازار، این نورپردازی را شخصی سازی کنند و در هر بخش رنگ مورد نظر خود را برای جلوه نوری در نظر بگیرند. تیم گروپ با واژه ARGB نشان می دهد که این ماژول ها با نورپردازی اختصاصی دیگر برندها هماهنگ است و تنها با استفاده از نرم افزار مدیریتی مادربردها می توان جلوه های نوری T-FORCE XTREEM را مدیریت کرد.

یکی از ویژگی های خاص ماژول های شرکت Team Group، قابلیت اورکلاک بالا به لطف بانک ها و قطعات با کیفیت است. بهترین مدل T-FORCE XTREEM با فرکانس کاری 4800 مگاهرتز، دیگر جای بحثی در بخش سرعت و قدرت این ماژول ها نمی گذارد. قابل ذکر است که T-FORCE XTREEM برای پلتفرم های اینتل و AMD در دسترس است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟