بازی Terminator Resistance با ویژگی های جدید برای پلی استیشن 5

سری کمیک و فیلم های Terminator طرفداران بسیار زیادی در تمام دنیا دارد. عنوان ترمیناتور در سینما به اوج شهرت خود رسید و با کارگردانی جیمز کامرون توانست پله های موفقیت را با قدم های بسیار بلند بر دارد. این عنوان در دنیای بازی و سرگرمی اقبال آنچنانی نداشت و کارهای نسبتا ضعیفی را شاهد بودیم. یکی از بازی هایی که شاید کورسوی امیدی به آن وجود داشت Terminator Resistance بود.

یک اقتباس نصفه نیمه

بازی Terminator Resistance در سال 2019 برای پلتفرم های نسل هشتم منتشر شد، بازی در سبک اول شخص و نقش آفرینی درست شده بود و سعی می کرد گیم پلی متفاوتی در این مجموعه را به نمایش بگذارد. نتیجه این تلاش Reef Entertainment یک اثر بسیار ضعیف بود که یک  گیم پلی بسیار سطحی را ارائه می کرد.

توسعه دهنده بازی ترمیناتور رسیستنس استودیو انگلیسی Reef Entertainment بود. حالا این استودیو اعلام کرده که عنوان اکشن خود را قصد دارد با نام Terminator: Resistance Enhanced  در 26 مارس 2021 برای پلی استیشن 5 عرضه کند.

بازی Terminator Resistance متناسب با نسل نهم

واقعا این خبر از سوی Reef Entertainment عجیب بود که بازی ترمیناتور رسیستنس خود را برای ورود به نسل نهم آماده می کند، در میان موج عظیمی از پیشرفت ها و گیم پلی های غنی بازی های جدید، در ظاهر بازی رسیستنس شانس آنچنانی نخواهد داشت.

نسخه مخصوص پلی استیشن 5 با عنوان Terminator Resistance Enhanced خواهد بود. این نسخه قرار است از قابلیت های این کنسول قدرتمند استفاده کند، زمان بارگیری ها کاهش چشمگیری خواهند داشت و همچنین شاهد فریم ریت بسیار بهتری خواهیم بود. بهره بردن از Dual Sense هم از دیگر ویژگی های ترمیناتور رسیستنس خواهد بود.

این نسخه همراه با تمام به روزرسانی هایی است که تا به حال برای آن عرضه شده و  شما می توانید از ابتدا در نقش یک T 800 دشمنان خود را گلوله باران کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024