سونی با یک هدیه جالب از کارمندانش بابت تولید Playstation 5 تشکر می کند

همیشه کنسول پلی استیشن در کنار کیفیت ساخت خود بازی های با کیفیتی را هم تولید می کند. کنسول جدید شرکت Sony یعنی Playstation 5 بالاخره چند مدت قبل عرضه شد و استقبال بسیار خوبی از آن شد، در حالی که خیلی از کسانی که برای خرید پلی استیشن 5 صف کشیده بودند در نهایت نتوانستند موفق به خریداری آن شوند.

زحمات زیادی برای ساخت آن کشیده شد، از طراحی مدرن کنسول تا معماری داخلی کاملا متمایز از نسل های قبل بوده. سونی در تمام این مدت سعی کرده که محصولات خود را رو به توسعه نگه دارد و البته در این امر موفق هم بوده است. این تلاش با ارزش نشان از یک گروه متخصص و کار کشته می دهد، سونی هم با علم به این قضیه قصد دارد از کارکنان خود در بهترین زمان ممکن یعنی تعطیلات کریسمس از آن ها تشکر کند.

یک سورپرایز برای کارمندان سونی

سونی برای جشن گرفتن کنسول جدید خود Playstation 5 کت های یاد بودی را برای کارکنانی که در ساخت این کنسول سهیم بوده اند می فرستد.

فصل تعطیلات زمستانی در حال اتمام است، اما سونی به وضوح هنوز در حال فعالیت های خود است. این شرکت برای بزرگداشت راه اندازی کنسول نسل بعدی خود هدیه ای ویژه که یک کاپشن اختصاصی با لوگو پلی استیشن 5 را به صورت سفارشی برای کارمندان خود ارسال می کند. این عملکرد سونی به خاطر این است که از تمام زحمات کارمندان خود تقدیر و تشکر کند.

لیست مشخصی از کسانی که ژاکت های Playstation 5 را دریافت می کنند وجود ندارد، اما به نظر می رسد که آنها به سراغ افرادی در ایالات متحده رفته اند که با سونی کار می کنند. ژاکت عایق بندی رنگ طرح کنسول را در بر دارد و شامل گلدوزی روی آستین و سینه می باشد.

در آستین نشان 25 سالگرد سونی به چشم می خورد، در حالی که در جلوی ژاکت PS5 Launch Team نوشته شده است. این کاپشن جدا از نرم و لطیف به نظر رسیدن یک کالای عالی برای کلکسیونرها نیز هست.

نظر شما در مورد این حرکت جالب سونی چیست؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند