پادکست Helix Station به عنوان پیش در آمدی برای Callisto Protocol منتشر شد

استودیو  Striking Distance و استودیوی  KRAFTON Inc، از انتشار یک پادکست علمی تخیلی ترسناک شش قسمتی به عنوان پیش درآمدی برای بازی ویدیویی مورد انتظار The Callisto Protocol  خبر داد. این پادکست با نام Helix Station هم اکنون قابل دریافت است.

وحشت راه خود را پیدا کرد

بازی Callisto Protocol یکی از خیره کننده ترین نمایش های چند وقت اخیر داشته است و می توانیم امید زیادی داشته باشیم که با یک عنوان ترسناک باکیفیت طرف هستیم. داستان در سیاره ای دور افتاده رخ می دهد که وقایع بازی در آن اتفاق خواهد افتاد.

حس ترس چیزی است که در این عنوان بسیار پررنگ می باشد و سالها بود که چنین چیزی را ندیده بودیم. البته امسال با عنوان های ترسناک زیادی مواجه خواهیم شد اما کالیستو پروتوکل خود را کاملا متفاوت نشان داده است. توسعه دهنده قرار است که به غیر از حس ترس، داستان های زیادی را بازگو کند که عرضه یک پادکست درجه یک می تواند کمک شایانی کند.

پادکست انگلیسی زبان با بازی گوندولین کریستی، بازیگر نامزد جایزه امی، طرفداران را به اعماق دنیای Black Iron Prison و United Jupiter Company قبل از عرضه جهانی بازی کالیستو پروتوکل در 2 دسامبر 2022 برای رایانه شخصی و کنسول ها می برد.

دو قسمت اول Helix Station هم‌اکنون در دسترس هستند، و قسمت‌های جدید هر هفته در ماه نوامبر هر جا که پادکست‌ها در دسترس باشد، منتشر می ‌شوند.

آیا شما پادکست های Callisto Protocol را دریافت کرده اید؟ نظرتان را در این مورد با ما به اشتراک بگذارید.

بازی Callisto Protocol توسط سازندگان بازی Dead Space ساخته شده است و قرار است که دوبار تعاریف جدیدی از ژانر وحشت را ارائه کند.

کالیستو پروتوکل در تاریخ 2 دسامبر برای کنسول های Xbox One، Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5  و PC منتشر می شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024