گیم پلی جدید و دیدنی Atomic Heart یک باس فایت را به ما نشان می دهد

تاریخ انتشار بازی Atomic Heart به تازگی به بیرون درز کرده است، البته این خبر را همان منبعی فاش کرد که خبر Silent Hill 2 Remake را داده بود.

دنیای دیوانه اتومیک هرت

بعضی از بازی ها در عین حال که جذابیت ویژه ای دارند، آنقدر هم عجیب هستند که ما را متعجب میکنند. Atomic Heart دقیقا یکی از همان عنوان هایی است که ظاهر و شمایل بسیار عجیبی دارد ولی می شود با آن بسیار ارتباط برقرار کرد.

همین چند روز پیش تاریخ انتشار Atomic Heart تایید شد و ساعاتی پیش توسط همان منبعی که Silent Hill 2 Remake  را قبل از اعلام رسمی آن فاش کرده بود، فاش شده بود. اگرچه، Atomic Heart در تاریخ 21 فوریه 2023 برای Xbox، PC  و Game Pass عرضه خواهد شد و آن را به یکی از دیدنی‌ترین عنوان های سال آینده تبدیل می ‌کند.

گیم پلی جدید اتومیک هرت یک باس فایت را در یک ویدیوی 10 دقیقه ای به نمایش گذاشته است که بسیار جالب و هیجان انگیز است. این غول عجیب و غریب Hedgie نام دارد و یک توپ مکانیکی غول پیکر است.

این گیم پلی جدید Atomic Heart که توسط توسعه دهنده Mundfish ضبط شده است به ما نشان می دهد که در این اکشن RPG چه انتظاری از دشمنان روباتیک باید داشته باشیم. در این مبارزه شدید، برخی از مهارت ها و سلاح هایی که بازیکنان در اختیار خواهند داشت به ما نشان داده می شود. از تیراندازی با سلاح های قدرتمند گرفته تا شکستن هجی با تبر.

مایه خوشحالی است که Atomic Heart در همان روزی که روی Xbox Game Pass عرضه می‌ شود در دسترس قرار می‌ گیرد. آماده دریافت تعداد زیادی اسلحه و نابود کردن بسیاری از ربات ها و سایر چیزهای خطرناک تر مانند یک ربات بزرگ با شاخک ها هستید؟ همه اینها و موارد دیگر در دنیای دیوانه ی Atomic Heart در انتظار ما هستند.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند