آیا پرچمداران خانواده هواوی پی 50 به پردازنده Kirin 9000 مجهز می شوند؟

کم کم به پایان سال میلادی جاری نزدیک می شویم و در سال میلادی 2021 باید منتظر رونمایی جدیدترین پرچمداران شرکت های مختلف در عرصه گوشی های هوشمند باشیم. در سالی میلادی جاری هواوی با چالش های بسیار سختی دست و پنجه نرم کرد ولی با توجه به تمام مشکلات به وجود آمده این شرکت چینی توانست با معرفی گوشی های هوشمند قدرتمندی، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. حال قرار است در نیمه اول سال میلاذی 2021 شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خانواده هواوی پی 50 باشیم.

پیش از این گوشی های هوشمند خانواده هواوی پی 40 به همراه گوشی های هوشمند خانواده هواوی میت 40 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت معرفی شدند و توانستند عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارند. این در حالی می باشد که هواوی میت 40 پرو در حال حاضر بهترین گوشی هوشمند جهان می باشد که توانست در بخش سنسور های دوربین رتبه اول وب سایت دگزومارک را به خود اختصاص دهد.

اما یکی از سوال هایی که برای گوشی های هوشمند خانواده جدید هواوی پی 50 به وجود می آید این است که آیا این پرچمداران قدرتمند به پردازنده اختصاص این شرکت مجهز می شوند یا خبر. سوالی که پیش از این برای گوشی های هوشمند خانواده هواوی میت 40 نیز مطرح شده بود و در نهایت این پرچمداران به پردازنده Kirin 9000 مجهز شدند.

با توجه به اخبار منتشر شده هواوی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بار دیگر برای پرچمداران خود از پردازنده های اختصاصی Kirin  استفاده کند. شاید هواوی به این امید دل بسته است که تحریم ها بزودی زود برداشته شود و بار دیگر همکاری خود با شرکت امریکایی TSMC را از سر بگیرد و باز هم پردازنده های اختصاصی خود را تولید کند.

البته در این میان شرکت های کوالکام و مدیاتک مجوز های همکاری با هواوی را دریافت کرده اند و هواوی می تواند برای تامین پردازنده های گوشی های هوشمند خود با هریک از این شرکت ها همکاری کند. در گزارشات منتشر شده نیز مشخص شد که هواوی برای تامین صفحه نمایش پرچمداران جدید خود با یکی از شرکت های سامسونگ و ال جی همکاری خواهد داشت.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد