قیمت مانیتور خم شونده Corsair Xeneon Flex و زمان پیش خرید آن مشخص شد

شرکت کورسیر چندی قبل اولین مانیتور خم شونده جهان را با نام Xeneon Flex معرفی کرد. این مانیتور که از پنل ال جی استفاده می کند، اکنون آماده پیش فروش است اما کورسیر اعلام می کند که تعداد آن محدود است پس اگر به دنبال یک مانیتور خاص هستید، این بهترین فرصت است.

کورسیر بالاخره قیمت و زمان عرضه مانیتور خم شونده خود را مشخص کرد. بر اساس اطلاعیه کورسیر، از 24 آذر پیش فروش مانیتور Xeneon Flex آغاز شده و خریداران باید هزینه 1999 دلاری را بپردازند. اما اگر به دنبال یک مانیتور خم شونده هستید که به سرعت از حالت تخت به حالت خمیده تبدیل شود، باید عجله کنید زیرا کورسیر اعلام کرده که تعداد آن محدود است.

از مشخصات این مانیتور می توان به ابعاد 45 اینچ، پنل W-OLED ال جی، وضوح 1440 پیکسل، نرخ تازه سازی 240 هرتز، پشتیبانی از Nvidia G-Sync و AMD FreeSync Premium، زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه، زمان روشن خاموش کردن پیکسل ها 0.01 میلی ثانیه، حداکثر روشنایی 1000 نیت، کنتراست 1,350,000:1، پشتیبانی از HDR، ورودی های DP و HDMI به همراه جک صدا و هاب USB 3 اشاره کرد.

با اینکه این مانیتور از پنل ال جی استفاده می کند، مدت کمی پس از معرفی Xeneon Flex توسط کورسیر، ال جی مانیتوری با همین پنل را معرفی کرد. مانیتور ال جی دقیقاً از همان مشخصات مانیتور کورسیر استفاده می کند با این تفاوت که نرخ انحناء آن بروی 800R ثابت است. این موضوع هزینه های ساخت را کمتر کرده و مانیتوری با مشخصات بالا را با قیمت کمتر به دست مشتری می رساند. اما ال جی به همین مانیتور بسنده نکرد و تلویزیوت انعطاف پذیری با نام  LG OLED Flex TV معرفی کرد. تلویزیون گیمینگ جدید ال جی هم خم شونده است و هم پنل OLED 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد که بر خلاف مانیتور کورسیر دیگر به دستگیره دستی برای خم کردن پنل مجهز نیست بلکه پا را فراتر گذاشته و با کنترل از راه دور 20 حالت خمش را از زاویه تخت تا 900R را ارائه می کند.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد