فصل دوم King of Fighters XV در ژانویه شروع می شود

اگر به بازی های مبارزه ای علاقه مند هستید King of Fighters XV Season Two در ماه ژانویه آغاز می شود و شخصیت های جدیدی را معرفی می کند.

فصلی تازه برای مبارزین کلاسیک

بازی King of Fighters XV از زمان انتشار خود در فوریه 2022، به روز رسانی های زیادی دریافت کرده است و در مجموع 13 شخصیت در قالب DLC نیز در طول فصل 1 به مجموعه اضافه شد. فصل دوم که طرفداران این بازی مدت ها برایش انتظارش کشیدند در ژانویه 2023 با شینگو یابکوی به عنوان شخصیت اول شروع می شود.

امکان شخصی سازی های بیشتری در فصل دوم فراهم خواهد شد که می تواند برای طرفداران این فرنچایز بسیار سرگرم کننده باشد.

با شروع فصل دوم باید منتظر اضافه شدن شخصیت های بیشتری باشیم که مبارزات را هیجان انگیزتر کنند.

برای شروع فصل دوم SNK از شخصیت Shingo Yabuki استفاده کرد که این جنگنده یکی از مواردی بود که طرفداران درخواست زیادی برای حضور و بازگشت او داشتند، چون این شخصیت از زمان The King of Fighters XI دیگر در مجموعه حضور نداشت. از همه بهتر، صداپیشه اصلی او، تاکهیتو کویاسو نیز برای بازگرداندن او به مجموعه بازخواهد گشت.

توسعه دهنده این عنوان شرکت SNK است که برای ساخت King of Fighters XV ار موتور آنریل انجین 4 استفاده کرده است. این برای اولین بار در این مجموعه است که سری KOF از این انجین استفاده می کند که البته باعث یک جهش گرافیکی بسیار خوب هم شده است.

هنوز جزئیات جدیدی در مورد King of Fighters XV Season Two و قابلیت Cross Play در آن فاش نشده است، اما ظاهر ماجرا نشان میدهد که می توانیم باز هم انتظار یک فصل شگفت انگیز را داشته باشیم.

بازی King of Fighters XV در 17 فوریه 2022 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد