هواوی پی 40 جلوه شکوه چینی ها برای سال 2020

گوشی های هوشمند خانواده هواوی پی 40 قرار است در سال میلادی 2020 به عنوان جدیدترین پرچمداران سری پی این شرکت رونمایی شوند. این در حالی می باشد که شایعات بسیاری را از این گوشی هوشمند شنیده ایم. این بار اما می خواهیم به طراحی بسیار زیبای در نظر گرفته شده، بخصوص صفحه نمایش این گوشی هوشمند بپردازیم.

هواوی پی 40 با صفحه نمایشی بی نظیر

آخرین پرچمداران سری پی این شرکت، یعنی پی 30 و پی 30 پرو به صفحه نمایشی با ناچ واتردراپ مجهز شده بودند. اما این بار هواوی قصد دارد تا ناچ اینفینیتی O بهره ببرد. بریدگی همانند صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس که در کنج بالایی سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته و محل قرار گیری دو سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند خواهد بود.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای هواوی پی 30 و پی 30 پرو به گونه ای بود که در قسمت های کناری با خمیدگی همراه بوده. این بار اما صفحه نمایش هواوی پی 40 قرار است نه تنها در قسمت کناری بلکه در قسمت بالایی و پایینی صفحه نمایش چنین خمیدگی را با خود به همراه خواهد داشت.

در رابطه با ابعاد صفحه نمایش به احتمال خیلی زیاد شاهد در نظر گرفته شدن صفحه نمایشی 6.7 اینچی خواهیم بود. برای سنسور های دوربین اصلی نیز به طبع با توجه به عملکرد بسیار خوب دوربین های اصلی سری پی و بخصوص هواوی پی 30 پرو، توقع عملکرد بسیار خوبی از این گوشی هوشمند می رود.

برای سنسور های دوربین اصلی نیز، پنج سنسور در نظر گرفته شده. به احتمال زیاد در کنار سنسور اصلی شاهد قرار گیری سنسور فوق عریض و تله فوتو نیز می باشیم. یک سنسور پریسکوپ با قابلیت زوم 10 برابری هیبرید به همراه سنسور TOF برای کمک به ثبت بهتر تصاویر پرتره، دو سسور دیگر دوربین های اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد