چرا MSI تا کنون تصویری از کارت های سفارشی Radeon RX 7900 خود منتشر نکرده است؟

احتمالا می دانید که شرکت های تولیدکننده، کارت های سری RX 7900 را در مدل های سفارشی و مدل مشابه کارت مرجع AMD تولید و عرضه می کنند. اما در این میان MSI بر خلاف دیگر رقبای تایوانی خود، نمی خواهد هیچ طراحی مرجعی از کارت های سری RX 7900 را به بازار عرضه کند.

پس از انتشار تصویر کارت های سفارشی شرکت های مختلف از سری RX 7900 با معماری RDNA 3، مشتاقان برند تایوانی ام اس آی در انتظار طرح های سفارشی این شرکت بودند اما در کمال تعجب، اژدهای تایوانی تا کنون هیچ تصویر یا رندری از کارت های خود منتشر نکرده است. همین موضوع باعث شد بسیاری گمان کنند که این شرکت کارت های جدید AMD را تولید نمی کند اما اطلاعیه جدید موضوعی دیگر را بیان می کند.


عملکرد بهتر Radeon RX 7900 XTX نسبت به RTX 4080 در بازی ها شگفتی آفرید !


گزارش هایی که گفته می شد، ام اس آی هیچ کارتی از سری RX 7900 را تولید نمی کند، صحیح نیست. MSI تایید کرده که کارت های RX 7900 این شرکت در دسترس هستند اما با این تفاوت که تا سه ماه اول سال 2023 عرضه نمی شوند. در واقع ام اس آی کارت هایی با طراحی کارت مرجع AMD را تولید نمی کند.

ام اس آی بسیار مشتاق است که طرح ها و رندرهای محصولات خود را هفته ها قبل از ورود به بازار منتشر کند. با این حال، این بار این شرکت حتی یک رندر از مدل مورد انتظار از RX 7900 منتشر نکرده است که در این خصوص چند سناریو محتمل است. یا طراحی کارت های سفارشی MSI RX 7900 به طور چشمگیر تغییر کرده و با محصولاتی بسیار متفاوت روبرو هستیم یا هنوز ام اس آی به طرح نهایی نرسیده و در حال انتخاب طراحی های در حال توسعه است.

پست های مرتبط

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند

شرکت TSMC در ساخت تراشه Tensor G5 گوگل مشارکت می‌کند

تست DLSS 3.0 با RTX 4050 لپ تاپ

2 نظرات

حسین آذر 28, 1401 - 5:24 ب.ظ
ممنون از خبرگزاری عالی بود چون ماهم فکر میکردیم msiدیگر تولید نکنه amd اما حدس میزدم اماکن پذیر نباشه چون از mdi بعید واقعا از amdاستفاده نکنه واقعا خیلی خیلی به صرف و عمل کرد عالی در rdna2داشته
جواد مظفری آذر 29, 1401 - 2:11 ب.ظ
به احتمال زیاد باید منتظر کارت های بسیار جذابی از سری MSI RX 7900 باشیم
دیدگاه بگذارید