رکورد جهانی حافظه های DDR4 توسط G.Skill و MSI در فرکانسی خیره کننده!

کمپانی نام آشنای G.Skill بازهم رکورد حافظه های DDR4 جهان را شکست! ظاهرا جی اسکیل نمی تواند آرام یک گوشه نشسته و همواره در حال سورپرایز کاربران دنیای سخت افزار نباشد. بد نیست بدانید که این بار فرکانس حافظه های DDR4 به بالای 6 گیگاهرتز اورکلاک شده است آن هم با مادربرد MSI.

همکاری MSI، G.Skill و یک اورکلاکر مشهور تایوانی با نام TopPC به رکوردی خیره کننده منجر شده است. در روز گذشته، TopPC با استفاده از یک حافظه G.SKILL DDR4 Trident Z Royal و مادربرد MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC در کنار پردازنده پرچمدار Intel Core i9-9900K موفق به شکست رکورد جهانی حافظه های DDR4 شد. این اورکلاکر با سخت افزارهای فوق و استفاده از LN2 به فرکانس دقیق 6016 مگاهرتز دست یافت.

این در حالی است که در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019، یعنی تنها چند ماه پیش، اورکلاکر Toppc در غرفه جی اسکیل موفق به ثبت رکورد جهانی 5886 مگاهرتز در حافظه های DDR4 شده بود. اینک این رکورد با همکاری مادربردهای MSI و پلتفرم نسل نهم اینتل شکسته می شود.

نسل نهم اینتل همچنان در حوزه حافظه های رم، یک سر و گردن از Ryzenها بالاتر است. مادربردهای MSI نیز بارها اثبات کرده اند که در زمینه اورکلاک، پتانسیل بسیار بالایی دارند. مادربرد MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC یکی از خوش نام ترین مادربردها در زمینه اورکلاک حافظه است. ام اس آی بارها با این مادربرد رکورد شکنی کرده و هر بار هم این مادربرد با فرکانس خیره کننده کاربران دنیای سخت افزار را حیرت زده می کند.  این رکورد به صورت رسمی در وب سایت HWBot به ثبت رسیده است.

 

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟