گوشی میان رده شیائومی می 10T لایت معرفی شد / کارآمد و مقرون بصرفه

امروز شاهد رونمایی شیائومی می 10T و می 10T به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت بودیم. گوشی های هوشمندی که به نسبت شیائومی می 10 اولترا قیمتی مقرون بصرفه تری را نیز با خود به همراه داشتند. در کنار این دو محصول، شیائومی می 10T لایت نیز به عنوان یک گوشی میان رده، اما قدرتمند معرفی شد که مشخصات قابل قبولی را مخصوصا در بخش صفحه نمایش با خود به همراه داشت.

مشخصات شیائومی می 10T لایت

شیائومی می 10T لایت به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی مجهز شده. برای طراحی نچ نیز شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم. البته بر خلاف ناچ صفحه نمایش شیائومی می 10T و می 10T پرو که در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته بود، بریدگی دایره ای شکل ناچ صفحه نمایش شیائومی می 10T لایت در قسمت بالایی و مرکزی قرار گرفته است.

این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را نیز دارد. شاید در مقایسه با صفحه نمایش گوشی های هوشمند شیائومی می 10T و می 10T پرو، که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز را داشتند ضعیف تر به نظر برسد، اما در مقایسه با بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده و حتی پرچمدار نیز، شیائومی می 10T لایت، به صفحه نمایشی قدرتمند مجهز شده.

در بخش سنسور های دوربین نیز عملکرد خوبی را شاهد بودیم. برای دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. این سنسور توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 1080 پیکسلی و نرخ 30 فریم در ثانیه را نیز دارد. در قسمت پشتی اما چهاز سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه شیائومی می 10T لایت را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده، این گوشی میان رده به پردازنده اسنپدراگون 750G مجهز شده که به لطف بهره بردن از چنین پردازنده ای توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت. رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

شیائومی می 10T لایت به باتری 4820 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی شارژ سریع مجهز شده که قرار است با قیمت پایه 280 یورویی برای مدل 6/64GB پیش فروش خود را تا چند روز آینده شروع کند.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !