بازیمو: جلوه مدرن بازی Mafia: Definitive Edition روزهای خوب با تامی آنجلو

سیر تحول در زندگی بسیار عجیب است و هیچ گاه دقیقا نمی دانید که پاهایتان را در چه نقطه ای گذاشته اید، و به دست آوردن خوشبختی که مشخص نیست شما را به کجا خواهد برد. ولی بزرگترین ارزش در زندگی که شاید دیر به آن خواهید رسید، تعادل بله بهترین چیز در زندگی رعایت کردن تعادل است. حرف های تامی آنجلو در بازی Mafia همانند پتک محکمی بود که بر سر گیمر زده می شد و زمان زیادی باقی نمانده است تا دوست خوبمان را در Mafia: Definitive Edition ملاقات کنیم.

روایت زندگی یک راننده تاکسی که به سختی امورات خود را می گذراند و مسیر زندگی او را به سمت باند مافیایی می کشاند و او را با فردی به اسم دون سالیاری آشنا می کند. زندگی تامی آنجلو با ورود به باند مافیایی دچار تحولی اساسی می شود، ولی سرنوشتی غیر قابل پیش بینی در انتظار او خواهد بود. بازی مافیا یکی از خاطره انگیزترین بازی های طول تاریخ است که با داستان و گیم پلی عالی خود در ذهن گیمرهای قدیمی حک شده است. یکی از بهترین خبرهای امسال نسخه ریمیک بازی مافیا 1 بود که طرفدارانش را حسابی بی طاقت کرده است. اولین چیزی که در نسخه ریمیک خودنمایی می کند گرافیک خارق العاده آن است. همه چیز به زیبایی تمام بازسازی شده اند و خاطرات قدیمی شما قرار است به زیباترین شکل نمایش داده شوند.

شما هر چه از جلوه های بصری روز تا به حال دیده اید همه در Mafia: Definitive Edition وجود دارد، بازی آنقدر چشم نواز و پر شکوه است که شما را حیرت زده خواهد کرد. تامی آنجلو این بار با ظاهری نسل هشتمی پا به میدان خواهد گذاشت تا نشان دهد دنیای مافیا هم چنان عاشقان خود را دارد. داستان بازی اورجینال کاملا حفظ شده است و در عین حال به شکل هوشمندانه ای داستان های جانبی و فرعی به بازی Mafia: Definitive Edition اضافه شده است. این بار شما می توانید موتور سواری و نبردهای تن به تن را هم در دنیای مافیا تجربه کنید. در پایان مطلب به معرفی سیستم های مورد نیاز برای انجام بازی مافیا خواهیم پرداخت.

سیستم پیشنهادی برای اجرا Low Quality:

CPU: Intel CPU Core i5 2550K

RAM: 6 GB

OS: Windows 10

Graphic Card: Nvidia GeForce GTX 660 – Radeon HD 7870

Storage: 50 GB

 

سیستم پیشنهادی برای اجرا High Quality:

CPU: Intel Core i7 3770

RAM: 16 GB

OS: Windows 10

Graphic Card: Nvidia GPU GeForce GTX 1080 – AMD Radeon RX 5700

Storage: 50 GB

پست های مرتبط

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد

شایعه : کنسول نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 عرضه می‌شود

شبیه‌ساز بازی دلتا قابل اجرا روی Apple TV هم هست