شیائومی می نوت 10 لایت با مشخصات فنی قدرتمند و قیمتی مقرون بصرفه رونمای شد

شیائومی می نوت 10 لایت به عنوان عضو مقرون بصرفه خانواده می نوت 10 رونمایی شد. پیش از این شیائومی می نوت 10 توانسته بود با بهره بردن از سنسور دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. حال گوشی میان رده جدید این خانواده نیز سنسور ها و مشخصات فنی قدرتمندی را در کنار قیمتی مقرون بصرفه با خود به همراه دارد.

مشخصات شیائومی می نوت 10 لایت

صفحه نمایش

تا پیش از رونمایی رسمی این گوشی میان رده، شایعات زیادی منتشر شده بود و حال که این محصول بصورت رسی رونمایی شده، می بینیم که شایعات کاملا درست بوده اند. می نوت 10 لایت به صفحه نمایشی 6.47 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس و ناچ زیبای واتردراپ مجهز شده که هیچ چیزی کم از یک پرچمدار ندارد.

بهره بردن از پنل امولد نیز سبب شده تا صفحه نمایش این گوشی میان رده از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت پشتیبانی کند. در بریدگ ناچ واتردراپ نیز سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده.

دوربین و سخت افزار

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری چهار سنسور با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر هستیم. این بار برای سنسور اصلی، شیائومی به جای استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ، تصمیم به استفاده از سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 گرفته.

با توجه به میان رده بودن این گوشی، دیگر خبری از سنسور تل فوتو نیست و سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره در کنار سنسور اصلی، سنسور های دوربین چهارگانه شیائومی می نوت 10 لایت را تشکیل می دهند.

از مشخصات سخت افزاری نیز می توان به پردازنده میان رده اسنپدراگون 730G در کنار رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیابایتی اشاره کرد. باتری قدرتمند 5260 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع، نوید طول عمر مفید بسیار خوبی را برای این گوشی میان رده می دهد.

قیمت مقرون بصرفه

اما نکته جالب توجه این اسمارتفون میان رده، قیمت در نظر گرفته شده برایش می باشد. شیائومی مینوت 10 لایت قرار است با قیمت پایه 349 یورو برای مدل 6/64GB و با قیم 399 یورویی برای مدل 6/128GB روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده باید گفت قیمت مقرون بصرفه ای می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد