قیمت گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 مشخص شد

در حالی که تا به امروز شایعاتی بسیاری را از گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 شنیده ایم، امروز نیست به لطف شایعه پراکنان قیمت های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند مشخص شده. پیش بینی می شود که اپل قصد رونمایی از چهار محصول را داشته باشد.

قیمت گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12

اپل با رونمایی از گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 و بخصوص آیفون 11 پرو مکس به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمندش عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. حداقل می توان گفت که به نسبت نسل های قبلی پیشرفت چشم گیری در آیفون 11 پرو مکس اتفاق افتاد.

پیش از اینکه به قیمت های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند بپردازیم، نگاهی به شایعات منتشر شده خواهنیم داشت. اصلی ترین شایعات منتشر شده در خصوص سنسور های دوربین این پرچمدارن بوده. پیش بینی می شود که گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 همانند نسل قبلی به حداقل سه سنسور دوربین مجهز شوند. این در حالی می باشد که برخی معتقد هستند شاید این بار چهار سنسور دوربین برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شود.

و اما قیمت پیش بین شده گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12. شاید برای اولین بار شاهد رونمایی از چهار گوشی به جای سه گوشی در تاریخ شرکت اپل باشیم. آیفون 12 پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی با قیمت 1099 دلار، آیفون 12 پرو با صفحه نمایش 6.1 اینچی و قیمت 999 دلار، آیفون 12 با صفحه نمایش 5.4 اینچی و قیمت 649 دلار و آیفون 12 با صفحه نمایش 6.1 اینچی با قیمت 749 دلار روانه بازار خواهند شد.

یکی از اصلی ترین دلایل تفاوت قیمتی گوشی های هوشمن این خانواده سنسور های دوربین در نظر گرفته می باشد. دو گوشی گران قیمت تر قرار است به سه سنسور دوربین مجهز شوند، این در حالی می باشد که دو گوشی ارزان قیمت تر از دو سنسور دوربین بهره خواهند برد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد