شیائومی می میکس 4 معرفی شد / بازگشت اسطوره

تقریبا سه سال از رونمایی شیائومی می میکس 3 می گذرد، گوشی هوشمندی که در آن زمان تجلی پیشرفت و تکتولوژی در عرصه گوشی های هوشمند بود و این بار شیائومی بار دیگر سوپرایز جدیدی را برای کاربرانش آماده کرد و می میکس 4 را به عنوان جدیدترین پرچمدار خودش بصورت رسمی معرفی کرد. اسمارتفونی که این بار نه تنها مشخصات قدرتمندی را با خود به همراه داشت، بلکه از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا نیز بهره برده است.

شیائومی می میکس 4

اگر فلش بکی به گذشته داشته باشیم، می بینیم که در صفحه نمایش شیائومی می میکس 3 هیچ بریدگی برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته نشده بود، و برای استفاده از دوربین سلفی تنها کافی بود صفحه را به سمت پایین بکشید تا دو سنسور دوربین سلفی نمایان شوند. می میکس 4 نیز ادامه دهنده این راه بود و در صفحه نمایشش هیچ بریدگی برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی دیده نمی شود. اما این بار شیائومی از تکنولوژی بسیار پیشرفته تری برای حذف بریدگی صفحه نمایش بهره برده است.

این گوشی هوشمند به تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شده است، و برای دوربین سلفی هم شیائومی سنسور 20 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که باید منتظر باشیم و ببینیم که تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش شیائومی می تواند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و یا قرار است به سرنوشت نه چندان رضایت بخش شرکت ZTE دچار شود.

شیائومی می میکس 4 به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که در کنار زیبایی خیره کننده اش، کیفیت بسیار بالایی را نیز با خود به همراه دارد. از جمله قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش، می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز آن اشاره کنیم.

در نمای پشتی اما شاهد قرار گیر سه سنسور دوربین می باشیم که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 از نوع عریض به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با توانایی زوم5 برابری اپتیکال و سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه ای، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

اما مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون تمام نشده و باید بدانید که شیائومی به قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 پلاس مجهز شده است. این اولین گوشی هوشمند جهان می باشد که از چنین پردازنده ای بهره برده است. رم های 8 و 12 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128/256/512 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

این گوشی هوشمند به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و جالب است که بدانید یک شارژر فوق قرتمند 120 واتی کابلی مجهز به شارژ سریع نیز آن را همراهی می کند. این گوشی هوشمند قرار است با قیمت پایه 770 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !