ZTE Axon 20 5G اولین گوشی هوشمند مجهز به تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش

تا به امروز شرکت های مختلف عرصه گوشی های هوشمند تلاش داشته اند تا حداقل میزان بریدگی و حاشیه را برای طراحی صفحه نمایش محصولات خود در نظر بگیرند. در این راستا شاهد طراحی های ناچ بسیار زیبایی چون ناچ های اینفینیتی O و واترداپ بودیم. برخی از گوشی های هوشمند نیز به لطف بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ، هرگونه ناچ و بریدگی را از صفحه نمایش حذف کردند. حال ZTE Axon 20 5G قرار است با بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش رونمایی شود.

مدتی پیش بود که شاهد انتشار خبری در رسانه اجتماعی چینی ویبو بودیم. در این خبر ZTE اعلام کرد که بزودی از جدیدترین پرچمدارش که به تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش مجهز می شود، پرده برداری می کند. این در حالی می باشد که شرکت های چون شیائومی نیز قصد دست یابی به چنین تکنولوژی را دارند.

ZTE Axon 20 5G قرار است این بار به صفحه نمایشی 6.92 اینچی از جنس اولد مجهز شود. مدیر عامل شرکت ZTE امروز تصویر سلفی را از خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده. این اولین تصویری می باشد که با تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش به ثبت رسیده است.

با این تفاسیر بدون شک بزودی شاهد رونمایی رسمی این پرچمدار جدید شرکت ZTE خواهیم بود. از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می توانیم به پردازنده اسنپدراگون 765G اشاره کنیم. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا ZTE Axon 20 5G توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را نیز داشته باشد.

در قسمت پشتی نیز این پرچمدار از چهار سنسور دوربین بهره خواهد برد. هنوز اطلاعات دقیقی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده در قسمت پشتی منتشر نشده اما به احتمال زیاد برای دوربین اصلی، سنسور 64 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

پست های مرتبط

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند

شرکت TSMC در ساخت تراشه Tensor G5 گوگل مشارکت می‌کند

تست DLSS 3.0 با RTX 4050 لپ تاپ