آتش گرفتن آیفون ایکس اس مکس در جیب یک شهروند امریکایی

اپل امسال بعد از سر و صدای زیادی که برای رونمایی از گوشی های هوشمند خود به پا کرد، در پایان سه محصول جدید خود، آیفون ایکس اس مکس، ایکس اس و ایکس آر را به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند خود معرفی کرد.با توجه به قیمت نجومی این گوشی های هوشمند بازخورد خوبی از طرف کاربران برای اپل نداشت و بیشترین فروش خود را مدیون گوشی ارزان قیمت تر خود یعنی آیفون ایکس آر می باشند.

غول لاکچری اپل آتش گرفت

حال نیز اتفاق ناخوشایندی برای گرانقیمت ترین عضو این خانواده افتاده است. طبق گزارشات منتشر شده شهروندی در اوهایو آمریکا در حال قدم زدن بودن و ناگهان شاهد دود غلیظی شد که از جیبش به بیرون می آمد و جیب شلوارش گرمتر و گرمتر می شد تا اینکه او مجبور شدن شلوار خود را به گوشه ای پرتاب کند و آتش آن را به وسیله کپسول آتش نشانی خاموش کند.

آیفون ایکس اس مکس آتش گرفته

بعد از خاموش کردن کپسول این شهروند بقایای گوشی سوخته و آتش گرفته آیفون ایکس اس مکس خود را برداشت و به یکی از شعبات فروش شرکت اپل مراجعه کرد و بعد از 1 ساعت معطلی و پاسخ های گوناگونی که از کارمندان این شرکت شنید، به خانه خودش رفت و با پشتیبانی فنی شرکت اپل تماس گرفت و تصاویری از گوشی سوخته شده خود را نیز برای آن ها ارسال کرد.

این شرکت نیز در پاسخ به این اتفاق بیان کرد که تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده است و حاضر است یک گوشی هوشمند جدید با مشخصاتی کاملا مشابه با گوشی هوشمند سوخته شده این شهروند امریکایی تهیه کند. اما این شهروند گویا علاوه بر خسارت گوشی خود خسارت های لباس و عملکرد ضعیف این شرکت و خطر جانی که وی را تهدید کرده است را نیز می خواهد.

آیفون ایکس اس مکس آتش گرفته

هنوز اطلاعای از دلیل این اتفاق از سوی شرکت اپل منتشر نشده است، ولی چنین اتفاقی برای یک شرکت معتبری چون اپل چیزی جز آبرو ریزی و از دست دادن اعتماد کاربران این شرکت نیست. هرچند پیش از این هم با در نظر گرفتن قیمت های نجومی کاملا غیر منطقی برای این گوشی های هوشمند جدید بسیاری از کاربران و حتی عاشقان گوشی های هوشمند آیفون از خرید این محصولات جدید صرف نظر کردند.

منبع: 91mobiles

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد