آموزش لینک کردن اکانت PSN پلی استیشن به Discord

همانطور که می دانید برنامه کاربردی DISCORD این روز ها به یکی از برنامه های مورد نیاز گیمر ها تبدیل شده و طرفداران و کاربران زیادی هم دارد. با همکاری سونی با دیسکورد در 2021 اکنون دارندگان کنسول های پلی استیشن هم می توانند از چند ویژگی این برنامه استفاده کنند. برای اینکه بتوانید از این ویژگی ها استفاده کنید نیاز دارید تا اکانت آنلاین پلی استیشن خود را به اکانت دیسکورد متصل کنید که ما در این مطلب آموزشی نحوه لینک کردن آن را برای شما قرار داده ایم پس توصیه می شود این مطلب را از دست ندهید.

نحوه لینک کردن اکانت PSN به DISCORD

متصل کردن اکانت PSN به DISCORD بسیار ساده است. ابتدا دیسکورد را روی موبایل یا کامپیوتر خود باز کنید و به قسمت User Settings و بعد به Connections بروید. در این صفحه، باید یک نماد پلی استیشن که به تازگی اضافه شده را مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید تا به صفحه جدیدی در مرورگر خود بروید.

در اینجا شما باید اکانت PSN خود را وارد کنید.

پس از نهایی شدن و وارد شدن به اکانت خود دوباره به دیسکورد برمی گردید و 2 گزینه جدید را مشاهده می کنید. این گزینه ها Display on Profile و Display PlayStation Network as your status هستند که با روشن کردن آن ها فعالیت های شما به دوستان دیسکورد خود نمایش داده می شود. اما قبل از آن باید مطمئن شوید تا اکانت پلی استیشن را در حالت PSN Online Status و Now Playing’ visibility must be set to ‘Anyone قرار دارد در غیر این صورت فعالیت های شما برای دوستانتان نمایش داده نمی شود.

برای اینکه مطمئن شوید تا پلی استیشن 4 یا 5 شما در حالت PSN Online Status و Now Playing’ visibility must be set to ‘Anyone قرار دارد باید از مراحل زیر استفاده کنید.

پلی استیشن 5 : Settings > Users and Accounts > Privacy > View and Customize Your Privacy Settings

پلی استیشن 4 : Settings > Account Management > Privacy Settings

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود