آیا استخراج تتر (Tether) امکان‌پذیر است؟ همه‌چیز درباره تتر رایگان

تتر یکی از محبوب‌ترین رمز ارزهای بازار است که همواره ارزش دارایی بسیاری از سرمایه‌گذاران را حفظ کرده است. درواقع تتر یک استیبل کوین با ارزشی معادل یک دلار است. استیبل کوین تتر را با واحد اختصاری USDT می‌شناسیم. وقتی تتر برای اولین بار در سال 2015 به بازار عرضه شد، مدتی نگذشت که پیشرفت چشم‌گیری را تجربه کرد.

تتر ابتدا روی پلتفرم اُمنی (Omni) فعالیت خود را آغاز کرد. اما مشکلی که این پلتفرم داشت کندی تراکنش‌ها بود. به ‌همین ‌دلیل تیم توسعه‌دهندگان تتر تصمیم گرفتند آن را بر شبکه اتریوم عرضه کنند. این موضوع باعث شد تتر طرفداران بیشتری پیدا کند. بلاکچین اتریوم مزایایی ازجمله کارمزد کم و سرعت بالا را دارد. شاید بپرسید تتر چه کاربردی دارد؟

سرمایه‌گذارانی که تتر خریداری کرده باشند از نوسانات و هیجان حاکم بر بازار ارز دیجیتال در امان خواهند ماند، چراکه تتر یک استیبل کوین است و ارزش آن همواره یک دلار است. یکی دیگر از کاربردهای تتر این است که به‌راحتی می‌توانید به سایر صرافی‌ها و کیف پول‌های دیجیتال دلار انتقال دهید.

حال که با تتر آشنا شدید و نیم‌نگاهی به تاریخچه آن انداختید، ممکن است بپرسید آیا ممکن است این رمز ارز را به‌صورت رایگان کسب کرد؟ در ادامه مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

آیا می‌توان تتر را استخراج کرد؟

استخراج (mining)، همان تأیید و اعتبارسنجی تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه بلاکچین و افزودن آن‌ها به دفتر کل توزیع‌شده است. یکی از مزیت‌های استخراج ارز دیجیتال آن است که از خرج دوباره جلوگیری می‌کند. اگر چنین ویژگی در فرایند استخراج وجود نداشت، هر کاربر می‌توانست یک ارز دیجیتال را دو بار خرج کند.

نکته‌ای که باید درنظر داشته باشید این است که هم‌اکنون هزاران رمز ارز را می‌توان استخراج کرد، اما تتر این‌گونه نیست. تتر ازجمله رمز ارزهایی است که نمی‌توان آن را استخراج کرد. با این حال، تتر را می‌توان از روش‌های متفاوتی به‌دست آورد. شاید بپرسید چرا نمی‌توان تتر را استخراج کرد؟ ارزش آن چگونه تعیین می‌شود؟

درواقع برخلاف ارزهای دیجیتال قابل‌استخراج، تعداد تتر محدودیتی ندارد و تقاضای بازار تعیین‌‌کننده میزان عرضه آن است. مؤسسات حسابرسی برای جلوگیری از انتشار بدون پشتوانه تتر، روند تولید آن را بررسی می‌کنند. به همین دلیل استخراج تتر ناممکن است.

اگر نمی‌توان تتر را استخراج کرد، پس چگونه می‌توان به‌صورت رایگان تتر کسب کرد؟ برای یافتن پاسخ این سؤال با ما همراه باشد!

روش‌های کسب تتر رایگان

بسیاری از فعالان دنیای ارز دیجیتال به‌دنبال کسب Tether به‌صورت رایگان هستند. احتمالاً به سایت‌هایی برخورد کرده‌اید که ادعا می‌کنند به شما تتر رایگان هدیه‌ می‌دهند. دقت داشته باشید که بسیاری از این سایت‌ها هدفی جز کلاهبرداری ندارند. متأسفانه بسیاری از افراد فریب این‌گونه سایت‌ها را خورده‌اند و اطلاعات شخصی خود را در اختیارشان قرارداده‌اند.

البته دستیابی به تتر آنقدر هم آسان نیست! هر 15 دقیقه یک بار قادر خواهید بود تا شانس خود را در کوین مانستر امتحان کنید و تنها وقتی که موجودی تتر شما به ده واحد رسید، می‌توانید درخواست برداشت را ثبت کنید. هزینه کارمزد انتقال تتر به کیف پول نیز 5 دلار است. ممکن است بپرسید چرا انقدر هزینه کارمزد زیاد است؟ دلیل این موضوع هزینه‌های بالای تراکنش در شبکه اتریوم است.

بهترین روش دستیابی به تتر چیست؟

همان‌طور که قبل‌تر مطرح شد، استخراج تتر ناممکن است. همانند سایر ارزهای دیجیتال، یکی از مطمئن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری بر ارز دیجیتال تتر خرید آن از صرافی آنلاین ارز دیجیتال و ذخیره آن در کیف پول دیجیتال است. کیف پول‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی ازجمله نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارند، باید گفت که کیف پول‌های سخت‌افزاری امنیت بیشتری دارند.

متأسفانه به‌دلیل تحریم‌هایی که بر ایران تحمیل شده‌اند، صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال هیچ خدماتی به ایران ارائه نمی‌دهند، پس تنها راهی که باقی می‌ماند این است که تتر را از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید.

تبدیل یکی از صرافی‌های داخلی است که در آن به‌راحتی و با کم‌ترین کارمزد می‌توانید به خریدوفروش ارز دیجیتال تتر بپردازید. البته ابتدا باید در صرافی تبدیل ثبت‌‌نام کنید و پس از آن‌که مراحل احراز هویت را پشت‌سر گذاشتید، می‌توانید تتر بخرید. در ادامه به‌طور خلاصه ‌و مفید مراحل ثبت‌نام در صرافی تبدیل را توضیح‌ می‌دهیم.

ابتدا باید در صرافی تبدیل یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس مدارک خود را بارگذاری کنید و مراحل احراز هویت را پشت‌سر بگذارید. در مرحله بعد باید کیف پول ریالی خود را از طریق حساب بانکی شارژ کنید. حالا دیگر ثبت‌نام شما به پایان رسیده است و می‌توانید به‌راحتی سفارش خرید تتر از (تبدیل) را ثبت کنید.

خب، به‌نظر می‌رسد تمامی اطلاعات مربوط به نحوه دست‌یابی رایگان تتر در اختیار شما قرار داده شد. پیشنهاد ما این است که پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری بر ارزهای دیجیتال، دانش و مهارت‌ خود را در زمینه معاملات ارز دیجیتال گسترش دهید. برای کسب مهارت در زمینه معاملات ارز دیجیتال می‌توانید از دوره‌های آنلاین نیز بهره‌مند شوید.

امیدواریم از اطلاعات این مقاله بهره کافی را برده باشید.

سلب مسئولیت: مطلب منتشرشده در این صفحه رپورتاژ آگهی یا مطلب تبلیغاتی است و رسانه تخصصی بنچیمو صرفاً آن را بازنشر کرده است. با این وجود بنچیمو مسئولیت صحت محتوا را بر عهده ندارد.

پست های مرتبط

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد

گوگل 20 میلیارد دلار در سال 2022 به اپل پرداخت کرده تا موتور جست‌وجویش در حالت پیش‌فرض باقی بماند !

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد