انتشار تصاویری از موتورولا 1 ویژن با صفحه نمایش اینفینیتی O

یکی از گوشی های هوشمند که بزودی توقع رونمایی آن را داریم موتورولا موتو Z4 و موتو Z4 force می باشد. اما در تصاویر جدید و جالب منتشر شده شاهد یک محصول جدید از این شرکت با نام موتورولا 1 ویژن خواهیم بود که هرچه از زیبایی این گوشی هوشمند بگوییم کم گفته ایم. جالب است در حالی که چندان موتورولا در عرصه گوشی های هوشمند، قدرتمند عمل نکرده اما این بار با توجه به ظاهر این محصول، از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا برای این گوشی هوشمند بهره برده است.

صفحه نمایش اینفینیتی  اولد یا IPS

در نگاه اول به تصاویر منتشر شده، آنچه ما را به خود جلب می کند صفحه نمایش زیبای و یک دست این گوشی هوشمند می باشد. صفحه نمایشی با طراحی ناچ زیبا و دلنشین اینفینیتی o.

پیش از این سامسونگ گلکسی A8s برای اولین بار از چنین ناچی بهره مند شد. بعد از آن هواوی آنر وی 20 و نوا 4 این شرکت از صفحات نمایش اینفینیتی o اما از جنس IPS بهره مند شدند. این در حالی بود که تنها سامسونگ حق استفاده از صفحات نمایش اولد مجهز به چنین چپنین ناچ های را داشت. سامسونگ نیز از این صفحات نمایش برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 استفاده کرد.

موتورولا 1 ویژن

حال با توجه به تصاویر منتشر شده، گوشی جدید موتورولا نیز قرار است از چنین صفحه نمایشی بهره مند شود. اما جالب است که در قمسمت پشت این گوشی سنسور حسگر اثر انگشت دیده نمی شود اما لوگو این شرکت شبیه به یک سنسور اثر انگشت می باشد.

موتورولا 1 ویژن

چند احتمال وجود خواهد داشت. لوگوی پشتی همان سنسور حسگر اثر انگشت خواهد بود و یا اصلا موتورولا از این قابلیت برای محصول جدید خود استفاده نخواهد کرد و احتمالا در صورت استفاده نکردن از این قابلیت، تشخیص چهره سه بعدی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد و یا شاید موتورولا هم اجازه استفاده از صفحات نمایش اولد اینفینیتی o  را نیز خواهد داشت.

موتورولا 1 ویژن

در قسمت پشتی نیز سوای طراحی زیبا و رنگ بندی جذاب در نظر گرفته شده، شاهد دوربین های اصلی دوکانه هستیم. به هر حال باید به موتورولا برای طراحی چنین گوشی زیبایی تبریک گفت.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !