انتشار تصاویر و مشخصات بیشتر از کوییک آر

کوییک آر محصول جدید گروه خودروسازی سایپا که این بار بر خلاف کوییک، ساینا و تیبا، در پارس خودرو تولید می شود. این خودرو با تغییرات در ظاهر بیرونی و داخلی خودرو می تواند گزینه خوبی برای جوانانی باشد که از رنگ های تکراری و خرج های اضافه برای زیبایی خودرو خسته شده اند.

تصاویر و مشخصات منتشر شده بر اساس فروش فوری این خودرو به دست آمد و همانظور که مدتی قبل اعلام کردیم، خریدار خود باید به دنبال مشخص شدن تغییرات صورت گرفته باشد. حتی در کاتالوگ محصولات خانواده کوییک هم مستقیماً به کوییک آر و مشخصات آن اشاره ای نشده است. پیشنهاد می کنیم به دلیل محوریت خریداران که معمولاً جوانان هستند، کاتالوگی کامل با عکس های با کیفیت تهیه شود تا خریداران با دانش بیشتری به سمت خرید این محصول کشانده شوند.

سایپا کوییک آر را با تریم دو رنگ در نظر گرفته است. این تریم دو رنگ در بخش های مختلف بدنه مانند، زیر سپر جلو و عقب، آیینه های جانبی، سقف، فریم دور مه شکن جلو و برچسب زیر درها دیده می شود. در بخش داخل خودرو، قاب وسط داشبورد، بخشی از دستگیره در و اهرم بازکردن درها به رنگی متفاوت تزئین شده است. سایپا رنگبندی کوییک آر را در چهار تریم سفید قرمز، سفید مشکی، قرمز مشکی و مشکی قرمز روانه بازار می کند.

نکته جالب این است با توجه با خاص بودن رنگ بندی و محوریت خریداران این محصول، از نمایشگر مولتی مدیا لمسی خبری نیست. روکش صندلی ها هم برای هماهنگی با رنگبندی داخلی، با دوخت قرمز رنگ خودنمایی می کند. طبق مشخصات اعلام شده در سامانه فروش، هر چهار خودروی، کوییک آر، کوییک، ساینا و تیبا از موتور 1.5 لیتری با توان تولید 87 اسب بخار و 128 نیوتن متر گشتاور استفاده می کنند. البته در کوییک آر و کوییک به دلیل طراحی متفاوت و امکانات در نظر گرفته شده، وزن خودرو کمی افزایش یافته که همین موضوع باعث شده تا کوییک آر و کوییک با میانگین مصرف 7.2 لیتر و تیبا و ساینا با میانگین مصرف 6.5 لیتر مشخص شوند.

از دیگر مشخصات کوییک آر می توان به جعبه دنده 5 سرعته دستی، ابعاد 3989×1688×1524 میلی متر، رینگ 14 اینچ آلومینیومی، فاصله دو محور 2412 میلی متر، سیستم تهویه نیمه اتوماتیک، شیشه ها و آینه برقی، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، سنسور دنده عقب، سیستم کمکی ترمز، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، مجهز به چهار بلندگو و پلیر CD و USB اشاره کرد.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر