اپو رنو 10 ایکس زوم به فناوری ضبط صدا OZO نوکیا مجهز شده است

اپو رنو 10 ایکس زوم

اپو رنو 10 ایکس زوم به همراه اپو رنو دو روز پیش در مراسمی بصورت رسمی رونمایی شدند. اپو در این مراسم از یک پرچمدار قدرتمند در کنار یک گوشی میان رده پرده برداری کرد. یکی از اصلی ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای پرچمدار جدید این شرکت، بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی با قابلیت زوم 10 برابری هیبرید و زوم 6 برابری اپتیکال می باشد. حال نیز مشخص شده این گوشی هوشمند به فناوری ضبط صدا OZO نوکیا مجهز شده است.

پرچمدار اپو آماده قدرت نمایی

اپو رنو 10 ایکس زوم از فناوری ضبط صدا OZO نوکیا بهره می برد. با مجهز شدن به چنین قابلیتی، این گوشی هوشمند قادر خواهد بود از این پس ویدئو هایی را با کیفیت صدای فوق العاده ای ارائه کند. این فناوری از چندین میکروفون برای ضبط صدا بهره می برد و قابلیت ضبط صدای 360 درجه ای را نیز خواهد داشت. چنین اتفاقی باعث می شود تا هیچ صدایی در ضبط ویدئو از دست نرود که شاید در بعضی مواقع خوب و یا بد باشد. برای مثال برای ضبط صدل در محیطی شلوغ که میخواهید تنها صدای شما ضبط شود تنها یک میکروفون برای این اتفاق وجود ندلرد و چندین میکروفون در نظر گرفته شده باعث خواهد شد تا اصوات دیگر همراه با صدای شما ضبط شود.

اپو رنو 10 ایکس زوم

این گوشی هوشمند همانطور که گفتیم از سنسور های دوربین اصلی با قابلیت زوم 6 برابری اپتیکال بهره می برد. این میزان زوم اپتیکال در میان گوشی های هوشمند حال و حاضر دنیا، بیشترین میزان ممکن می باشد. پیش از این هواوی پی 30 پرو بود که قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال را داشت و توانست بهترین امتیاز سنسور های دوربین اصلی را از وب سایت دگزومارک کسب کند. باید منتظر بود و دید اپو رنو 10 ایکس زوم در زمینه دوربین های اصلی در نظر گرفته شده چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند