تصویر جالب منتشر شده از نمونه ساخته شده آیفون 11

بعد از انتشار دو خبر که هر کدام پیش بینی های در نظر گرفته شده برای طراحی آیفون 11 را با خود به همراه داشت. این بار دیگر تصویر جدید به دست ما رسیده که بیشتر از همیشه تعجب ما را برانگیخته است. همانطور که از شایعات پیدا بود این پرچمدار جدید از سنسور های دوربین اصلی سه گانه ای بهره مند خواهد شد و اگر این تصویر منتشر شده که در آن شاهد نمونه اولیه ساخته شده از این گوشی هوشمند می باشیم، واقعیت داشته باشد، باید گفت که باز هم شایعات درست بوده اند.

طراحی پیش بینی شده برای آیفون 11

تصویری عجیب اما گویا واقعی

طرح های بسیاری برای آیفون 11 پیش بینی شده بود، اما قوی ترین احتمال سنسور های دوربین اصلی سه گانه با معماری شبیه به هواوی میت 20 اما با چیدمان ضربدری بود. حال نیز تصویری از آیفون 11 در دستان مدیر عامل foxconn (شرکت معتبر عرصه تکنولوژی تایوانی) منتشر شده که دقیقا شبیه به تصاویر و طراح های پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

آیفون 11 در دستان مدیر عامل شرکت foxconn

در تصویر مشاهده شده می بینیم که این گوشی هوشمند از سنسور های اصلی سه گانه برای دوربین اصلی با معماری مربعی شکل یا قرار گیزی بصورت ضربدری در نظر گرفته شده، رنگ زیبای طلایی خاص نیز همانند پرچمداران گدشته این شرکت برای این گوشی هوشمند نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اطلاعات دیگر از مشخصات فنی در نظر گرفته شده و حتی تاریخ رونمایی این پرچمداران جدید در دسترس نیست، اما تصویر منتشر شده نشان داده که پیش بینی های برای این گوشی هوشمند تا میزان بسیار زیادی درست بوده است.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند