اکران فیلم لایواکشن سونیک برای طراحی مجدد این شخصیت به تعویق افتاد

فیلم لایواکشن سونیک خارپشت، یکی از عناوینی است که انتظار اکرانش را در سال میلادی جاری میکشیدیم. اما بعد از افتضاحی که در طراحی ظاهری شخصیت سونیک صورت گرفت، تیم طراحی این فیلم تصمیم به تعمیر این خرابکاری گرفتند. حال اکران این فیلم رسما به تعویق افتاده است.

·        فرصت سه ماهه برای بازطراحی سونیک

خبر بد برای طرفداران Sega این است که باید مدت زمان بیشتری برای تماشای فیلم لایواکشن سونیک منتظر بمانند. اکران فیلم Sonic the Hedgehog توسط استودیوی پارامونت پیکچرز سه ماه به تعویق افتاده است. سازندگان این فیلم اعلام کرده اند که به زمان بیشتری برای اینکه شخصیت سونی آماده شود نیاز دارند.

ماه گذشته، بعد از اینکه اولین تریلر رسمی فیلم لایو اکشن سونیک خارپشت منتشر شد، طرفداران این شخص نوستالژیک متوجه فاجعه ای که در طراحی آن رقم خورده بود شدند. در مدت زمان کوتاهی، انتقادات به شکل طراحی شخصیت سونیک شدیدا افزایش پیدا کرد چرا که سونیک دیده شده، اصلا با آن کاراکتر دوست داشتنی همیشگی ما مطابقت نداشت.

برای ده ها سال، سونیک از خاطره برانگیزترین شخصیت ها در بازی های ویدئویی برای گیمرها بوده است. شخصیتی که بیش از هر چیزی آن را با سرعت بالایش و شیطنتی که در چشمانش بود میشناختیم. در حالی که سونیک حاضر در تریلر اصلا چنین چیزی را برای ما تداعی نمیکرد. در فاصله مدت زمانی کم بعد از افزایش انتقادات به طراحی ظاهری سونیک، Jeff Fowler، کارگردان فیلم اعمال تغییرات ظاهری را به طرفداران وعده داد.

·        تاریخ جدید اکران: فوریه 2020

این کارگردان پس از تائید انجام تغییرات ظاهری در فیلم، اکنون زمان جدید اکران فیلم Sonic the Hedgehog را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است. بر اساس این توییت، فیلم مذکور در 14 فوریه 2020 در سینماها و سالن های نمایش اکران خواهد شد. پیش از این قرار بود این فیلم در نوامبر آینده اکران شود.

انجام تغییرات ظاهری روی یک شخصیت تکمیل شده کار چندان آسانی نیست. به خصوص برای سونیک که میتوان گفت تغییرات قابل توجهی باید روی آن انجام شود تا رضایت کاربران به دست بیآید. با این حال سه ماه زمان بیشتر برای انجام این کار کافی به نظر میرسد. با اینکه کارگردان فیلم و تیمش ماه های سختی را پیش رو خواهند داشت، اما بهبود ظاهر سونیک برای جلب رضایت طرفداران ارزش سختی کار را دارد.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند