امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ ساعت : ۲۰:۰۲

بازی Grand Theft Auto: Vice City روی مودم اجرا می‌شود ؟

ما بازی‌های زیادی را دیده‌ایم که روی دستگاه‌های مختلف اجرا شوند، اما به ندرت شاهد اجرای بازی‌هایی به پیچیدگی Grand Theft Auto: Vice City روی مودم بوده‌ایم!

ویدیوی جدیدی که توسط Manawyrm در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده، عنوان کلاسیک در سری جهان‌باز Rockstar Games یعنی Grand Theft Auto: Vice City را نشان می‌دهد که روی روتر TP-Link TL-WDR4900 v1 اجرا می‌شود. چیزی که این روتر را قادر به اجرای بازی می‌کند، CPU مبتنی بر PowerPC آن است که فضای 36 بیتی آن عملکرد بسیار زیادی برای یک روتر و کنترل‌کننده‌های عالی PCIe ارائه می‌دهد و این به کارت گرافیک Radeon AMD اجازه اتصال می‌دهد. به عبارت ساده‌تر روتر به عنوان CPU عمل کرده و همراه با یک کارت گرافیک AMD بازی را اجرا کرده است. این عملکرد به دلایل واضح چندان روان نیست، اما آنچه انجام شده در هر صورت بسیار چشمگیر و غیرمنتظره بوده است.

بازی Grand Theft Auto: Vice City روی مودم اجرا می‌شود ؟قابل توجه است که بازی Grand Theft Auto: Vice City اخیرا توسط Rockstar Games بازسازی شد، اما ریمستر رسمی آن به قدری ناامید کننده بود که برخی از طرفداران این بازی مجبور شدند خودشان آن را مدرن کنند. در کنار یک ماد RTX Remix که فناوری Path Tracing را به بازی آورد، نسخه Nextgen هم در حال حاضر برای بازسازی بازی با استفاده از موتور Rage Engine بازی GTA V در دست ساخت است.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *