بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

خرید یک کامپیوتر، راه حل برخی گیمرها برای داشتن سیستمی شخصی سازی شده و دریافت بهترین عملکردی که مدنظر دارند، می باشد؛ اما گیمرهایی که تصمیم دارند تجهیزات گیمینگ خود را جابجا نموده و با خود حمل کنند، خرید یک لپ تاپ گیمینگ را ترجیح می دهند. در ادامه، به معرفی برخی از قوی ترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 با قیمت مناسب می پردازیم.

لنوو آیدیا پد گیمینگ 3

لنوو، برندی مطرح در دنیای لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی است که مدل های متنوع و جذابی از لپ تاپ های گیمینگ را نیز به بازار عرضه کرده است. یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های لپ تاپ های گیمینگ لنوو، لنوو آیدیا پد گیمینگ 3 است که یک لپ تاپ گیمینگ تخصصی اقتصادی به شمار می آید که نمونه های مختلف با سخت افزارهای متفاوتی از آن به بازار ارائه شده است. یکی از نمونه های این لپ تاپ با قیمتی زیر 30 میلیون تومان، از سخت افزاری قابل قبول و قوی شامل کارت گرافیک GeForce GTX 1650، پردازنده نسل دهمCore i5 ، حافظه هیبریدی، 16 گیگابایت رم و نمایشگر 15 اینچی آن از نوع IPS با وضوح تصویر فول اچ دی برخوردار می باشد.

ایسوس TUF FX505

ایسوس در میان گیمرها برندی محبوب و شناخته شده است. مدل TUF FX505 به نسبت امکانات خود، قیمت مناسبی دارد. این مدل دارای پردازنده نسل سوم رایزن 7، کارت گرافیک GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا و یک نمایشگر 15 اینچی از نرخ نوساز 120 هرتزی می باشد.

اچ پی پاویلیون گیمینگ 16

سری پاویلیون گیمینگ اچ پی، به بازار عرضه شد تا امکانات خوب و قابل قبولی را با قیمت مناسب ارائه دهد. برای مثال یکی از مدل های سری پاویلیون گیمینگ 16، با قیمتی حدود 30 میلیون تومان، سخت افزاری شامل پردازنده نسل دهم Core i5، کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Ti، بلندگوهای استریو ساخت شرکت B&O، کیبورد با نور پس زمینه رنگی و نمایشگر 16 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز را داراست.

لنوو لیجن 5

لپ تاپ لنوو لیجن 5 از پر فروش ترین لپ تاپ های گیمینگ در ایران است. این لپ تاپ قدرت پردازشی زیاد و قیمت معقولی دارد. لنوو لیجن 5 دارای پردازنده نسل 4 رایزن 7، کارت گرافیک  GeForce GTX 1660 Ti(این مدل در مقایسه با Max-Q حدود 10 تا 15 درصد سرعت بیشتری دارد.)، مقدار زیاد و قابل قبولی از رم و حافظه داخلی می باشد.

 توجه! با توجه به نزدیکی بلک فرایدی و مشاهده تخفیفات ویژه فروش لوازم الکترونیکی از جمله لب تاب، در کشور ترکیه، شما میتوانید با مراجعه به صفحه تور آنکارا زمینی سایت لحظه آخر برای این حراج بزرگ به ترکیه بروید. در آنکارا شما میتوانید لب تاب های گیمینگ را با قیمت مناسبی خرداری نمایید. معتبر ترین و ارزان ترین تور های آنکارا را در لحظه آخر رزرو کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و رسانه تخصصی بنچیمو مسئولیت آن را برعهده ندارد

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد