تاریخ انتشار بازی Assetto Corsa 2 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Assetto Corsa 2 مشخص شد

بر اساس جزئیات گزارش مالی به دست آمده از Digital Bros. 2022-2023، تاریخ انتشار بازی Assetto Corsa 2 مشخص شده است. این عنوان جذاب به عنوان یک شبیه ساز رانندگی در مسابقات هیجان انگیز توسط Kunos Simulazioni توسعه می یابد و توسط ناشر 505 Games در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تولید کنندگان سری بازی های Assetto Corsa در سال 2021 اعلام کرده بودند که نسخه جدیدی از این عنوان در مرحله تولید قرار خواهد گرفت و با توجه به استقبال گسترده گیمرها، آنها قصد به روز رسانی گسترده در بازی را دارند. نسخه فعلی این شبیه ساز رانندگی به فروش 28 میلیون نسخه و درآمد 112 میلیون دلاری دست یافته و هزینه تولید نسخه Assetto Corsa 2 نیز از مبلغ فروش نسخه فعلی تامین می شود.

طرفداران شبیه ساز رانندگی مشتاقانه منتظر فرا رسیدن سال 2024 میلادی هستند تا نسخه جدید از این عنوان منتشر شود. به احتمال فراوان بازی Assetto Corsa 2 در فاصله بین ماه های مارس تا ژوئن به بازار عرضه خواهد شد. نسخه پیشین که در سال 2018 به بازار عرضه شده بود، بارها به روز رسانی شده و همین آپدیت ها، کاربران بیشتری را جذب کرده است.

هر چند نسخه منتشر شده در سال 2018 میلادی دارای گرافیک جذابی بود، اما با توجه به پیشرفت های سخت افزاری و بهینه سازی های صورت گرفته در بازی های دیگر، این عنوان جذابیت پیشین را ندارد. در حقیقت گرافیک فعلی شبیه ساز رانندگی در سال 2023 به هیچ وجه جذاب نبوده و قابل مقایسه با عناوین مشابه در کنسول های بازی نسل نهم نیست.

تیم توسعه بازی قصد دارد تا روی بهینه سازی موتور بازی سفارشی خود کار کند تا بهبود های متعدد گرافیکی رخ دهد. نسخه پیشین این عنوان محبوب تحت موتور گرافیکی Unreal Engine 4 توسعه یافته بود که در حال حاضر ویژگی جذاب و منحصر بفردی برای ساخت یک بازی ندارد.

در حال حاضر موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسط توسعه دهندگان بازی های نسل جدید مورد استفاده قرار می گیرد، اما آقای Marco Massarutto به عنوان یکی از توسعه دهندگان بازی، اعلام کرده که آنها روی یک نسخه سفارشی از موتور گرافیکی کار خواهند کرد. به این ترتیب قرار نیست که بازی Assetto Corsa 2 بر پایه موتور گرافیکی Unreal Engine 4 تولید شود.

به اعتقاد آقای Marco Massarutto، بهره گیری از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در بازی های مختلف از جمله Ride 4، Moto GP و Assetto Corsa Competizione بسیار عالی و موفقیت آمیز بوده، اما آنها به دنبال یک روش انحصاری برای ساخت بازی جدید هستند. هر چند در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص پلتفرم های قابل پشتیبانی بازی مشخص نشده، اما به نظر می رسد که کامپیوتر شخصی، پلتفرم اصلی به شمار می رود و پس از آن کنسول های بازی نسل نهم XBOX Series S ،XBOX Series X و پلی استیشن 5 قادر به اجرای بازی Assetto Corsa 2 خواهند بود.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند