تریلر فصل پایانی سریال “بازی تاج و تخت”، رکورد بازدید HBO را شکست

شمارش معکوس برای پخش فصل پایانی مورد انتظارترین سریال سال 2019 آغاز شده است. طرفداران پرشمار این سریال تاریخ 14 آوریل برابر با 25 فروردین تا در تقویم خود پر رنگ کرده اند تا به تماشای آخرین فصل از سریال فوق العاده زیبای “بازی تاج و تخت” بنشینند.  در حالی این سریال در سال 2019 به پایان خواهد رسید که اولین فصل آن در سال 2011 منتشر شد. بازی تاج و تخت نمونه شاخصی از یک سریال کاملا موفق است که تاکنون توانسته جایزه های بسیاری را از آن خود کند و همچنین رکوردهای فراوانی را در صنعت و سینما و تلویزیون به جای بگذارد. اکنون باری دیگر شاهد رکوردشکنی جدیدی از این سریال هستیم. رکوردی که این بار توسط تریلر آخرین فصل Game of Thrones ثبت شده و با بازدید 81 میلیونی طی 24 ساعت در پلتفرم های یوتیوب، فیسبوک و توییتر، رکورد پربیننده ترین تریلر شبکه HBO را شکست.

این رکورد پیش از این در سال 2017 در اختیار تریلر فصل هفتم همین سریال قرار داشت که در 24 ساعت اولیه انتشار، در پلتفرم های یاد شده 61 میلیون بار دیده شد. اختلاف بسیار زیاد بین رکورد قدیمی و رکورد جدید نشان دهنده این است که تا چه اندازه کاربران برای تماشای آخرین فصل بازی تاج و تخت هیجان زده هستند. این جدیدترین رکوردشکنی یکی از برترین سریال های درام تاریخ است. پیش تر شاهد ثبت رکوردهایی مانند کسب جایزه Emmy Awards بیش از هر سریال درام دیگری توسط بازی تاج و تخت بوده ایم. از دیگر رکوردهای منحصر به فرد این سریال میتوان به بازی یکی از قد بلندترین بازیگران مرد، یعنی Neil Fingleton فقید اشاره کرد که دو سال پیش درگذشت. همچنین بازی تاج و تخت تا چندین سال عنوان بیشترین تماشا به صورت قاچاقی را در اختیار داشت. در نهایت آخرین قسمت از فصل هفتم این سریال، رکورد بیشترین قسمت دیده شده در شبکه HBO را با بازدید بیش از 12 میلیون بار شکست.

مطمئنا رکوردشکنی های سریال دیدنی بازی تاج و تخت به همینجا ختم نمیشود بلکه باید انتظار ثبت رکوردهای شگفت انگیز دیگر نیز توسط فصل پایانی این مجموعه داشته باشیم. لازم به ذکر این نکته است که در آمار بازدید تریلر منتشر شده، بازدیدهای تکراری نیز لحاظ شده است. طبیعتا عده بسیاری بارها تریلر را برای کشف معماهای نهفته در آن مشاهده کرده اند. در ذهن طرفداران این سریال، انبوهی از سوالات است که در فصل پایانی، جواب همه آنها را دریافت خواهیم کرد. در ادامه میتوانید تریلر منتشر شده از فصل هشتم  Game of Thrones را مشاهده کنید.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند