تصویر منتشر شده از نسل جدید ساعت هوشمند گلکسی اسپرت سامسونگ

سامسونگ گویا برنامه ویژه ای را برای مراسم پیش رو در نظر گرفته، این شرکت قدرتمند قرار است در تاریخ 20 فوریه (1 بهمن) گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 را بصورت رسمی معرفی کند، به همراه این مراسم با شکوه خبر رسیده، نسل جدید ساعت هوشمند گلکسی اسپرت سامسونگ نیز معرفی خواهد شد. با این وجود در کنار پرچمداران جدید و قدرتمند این شرکت، شاهد رونمایی از جدید ترین گجت پوشیدنی هوشمند سامسونگ خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی اسپرت واچ

سامسونگ گلکسی اسپرت با امکاناتی جدید

پیش از این نیز خبر رونمایی گجت پوشیدنی سامسونگ منتشر شده بود، این ساعت هوشمند قرار شده، محصول بروز رسانی شده و جانشینی برای ساعت گلکسی اسپورت نسل قبلی باشد.

تا به امروز تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده در حد شایعه بود، اما حال تصویری از طرح در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند منتشر شده. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، طراحی در نظر گرفته شده به نحوی است تا اسپورت بودن این گجت هوشمند به خوبی مشخص شود.

گویا جنس صفحه نمایش این گجت پوشیدنی از فلز مرغوب به همراه حاشیه شیشه ای باریکی خواهد بود، جالب است بدانید رم 4 گیگابایتی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده، و البته قابلیت های جذاب دیگر همانند نرم افزار های کنترل خواب، نرم افزار سلامت، GPS و دیگر امکانات کارآمد برای این گوشی هوشمند مورد در نظر گرفته شده است. طبق معمول نیز دو دکمه فیزیکی برای این ساعت هوشمند در حاشیه صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

قطعا یکی از تغییرات جالب که برای اولین بار برای ساعت های هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت، استفاده از بیکسبی می باشد. با توجه به برنامه ریزی ویژه سامسونگ برای بهبود کارایی بیکسبی، قطعا چنین قابلیتی برای این ساعت هوشمند بسیار موثر و کارآمد خواهد بود. البته با توجه به کارایی ورزشی ساعت هوشمند گلکسی اسپرت سامسونگ، این گجت هوشمند از استاندارد های IP با قابلیت ضد آب بودن بهره خواهد برد.

سامسونگ تاریخ رونمایی این گجت پوشیدنی هوشمند را همزمان با رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، یعنی 20 فوریه (1 بهمن) اعلام کرده، و احتمال حضور این محصولات جدید در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا که چهار روز بعد از رونمایی محصولات جدید سامسونگ آغاز به کار خواهد کرد نیز وجود دارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !