تصویر گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10: از شایعه تا واقعیت

آنقدر این روز ها از گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 شنیده ایم، و آنقدر توقعمان از این پرچمداران جدید بالا رفته است، می ترسیم با این گوشی های هوشمند مواجه شویم و ببینیم کمتر از انتظاری بودند که ما از آن ها داشته ایم. به هر حال حال تصویر جدید برای اولین بار از این سه گوشی هوشمند خانواده گلکسی اس 10 در کنار هم منتشر شده است که اطلاعات جالبی را  در اختیار ما می گذارد.

مشخصات گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 از شایعه تا واقعیت

همانطور که قبلا گفته شده بود محصولات این خانواده قدرتمند قرار است در قالب سه گوشی هوشمند بصورتا رسمی معرفی شود. از جمله خبر های قطعی که از سوی سامسونگ منتشر شده است تاریخ 20 فوریه یعنی یک ماه دیگر برای رونمایی رسمی در نظر گرفته شده. قبلا با توجه به اطلاعات منتشر شده مشخص شده بود این گوشی های هوشمند در سه اندازه مختلف روانه بازار خواهند شد و همانطور که در تصویر می بینید نیز به این شکل است. شما می توانید جزئیات صفحه نمایش گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 را مطالعه کنید.

گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

طبق همین گزارشات گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E از صفحه نمایش کوچکتری به نسبت دو گوشی هوشمند دیگر این خانواده بهره برده است، و از امکانات ضعیف تری نیز برخوردار است که به طبع قیمت پایین تری نسبت به دو پرچمدار دیگر این شرکت خواهد داشت.

صفحات نمایش متفاوت

گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس شاید از خیلی نظرها به یکدیگر شبیه باشند اما با کمی دقت در تصاویر منتشر شده متوجه می شویم که درست است که هر دو گوشی هوشمند از دوربین اصلی سه گانه بهره برده اند اما در صفحه نمایش اینفینیتی O گلکسی اس 10 تنها یک حفره برای سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده در حالی که صفحه نمایش اینفینیتی O گلکسی اس 10 پلاس دو حفره برای دو سنسور دوربین سلفی تعبیه شده، البته نباید فراموشی کنیم که گلکسی اس 10 پلاس از ابعاد بزرگتری به نسب گلکسی اس 10 بهره برده است.

در مورد دوربین های اصلی این گوشی هوشمند باید خاطر نشان کنیم که بر خلاف چیدمان عمودی سنسور های دوربین گلکسی A9 2018 اولین گوشی هوشمند مجهز به چهار دوربین اصلی این گوشی های هوشمند همانند گلکسی نوت 9 از چیدمان افقی برای سنسور های دوربین اصلی خود استفاده کرده اند.

محصولات جدید که قرار است در مراسم رسمی سامسونگ رونمایی شوند

گویا شایعات خبر از این دارند که سامسونگ علاوه بر این سه گوشی هوشمند، مدل 5G گلکسی اس 10 را نیز معرفی خواهد کرد که احتمال اینکه این گوشی هوشمند از امکانات بیشتری از جمله دوربین های اصلی چهار گانه برخوردار باشد وجود دارد. سوای این نیز احتمال رونمایی رسمی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در این مراسم با شکوه نیز می رود.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد