توضیحات مدیر عامل بهمن موتور در مورد حواشی های اخیر

حواشی جدیدی که برای گروه بهمن موتور و ثبت نام مزدا 3 پیش آمد، باعث شد که این گروه خودرو سازی بارها نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. حمید رضا داوودزاده مدیر عامل شرکت بهمن موتور در کنفرانس خبری که برای از بین بردن ابهامات اخیر برگذار گردیده بود گفت این حواشی در مورد پیش فروش مزدا کاملاً عجیب است. این نوع پیش فروش را در سال گذشته و اوایل سال جاری انجام دادیم و همین اتفاقی که در این پیش فروش رخ داد هم در پیش فروش های گذشته شاهدش بوده ایم و به دلیل تقاضای بالا داستانی مشابه اتفاق می افتاد اما در پیش فروش های گذشته با این حواشی روبرو نبودیم.

در سال گذشته تنها تعداد 6 هزار دستگاه مزدا تولید شد و امسال نیز زیر 4 هزار دستگاه مزدا تولید خواهد شد. این تعداد تولید به نسبت درخواست 200 هزار نفر برای ثبت نام این خودرو باعث شده است تا احتمال موفقیت هر نفر برای ثبت نام این خودرو تنها 0.12 درصد باشد که عدد بسیار کمی برای هر نفر است. برای ثبت نام اخیر ساعت 9 صبح سایت باز شده و به دلیل بالا بودن تقاضای ثبت نام بیش از 90 درصد از متقاضیان در همان 10 دقیقه اول انجام شد.

بهمن موتور شرکتی است که در سال گذشته تنها 28 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است و اصلا توانایی پاسخگویی به این حجم از درخواست را ندارد. این اتفاقات برای بسیار از شرکت ها و خودروها همچون سیتروئن C3 و ساندرو استپ وی هم تکرار شده بود اما هیچ گاه چنین حواشی پیرامون آنها نبوده است.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر