ثبت بهترین رکورد عمر باتری هوآوی میت 20 در میان پرچمدران سال 2018

معرفی خانواده میت 20 یکی از مهمترین اتفاقات سال میلادی جاری بود، به نسبت پرچمداران دیگر شرکت های بزرگ این عرصه چون اپل و سامسونگ از قیمت پایین تر و به صرفه تری برخوردار بود، اپل در رخداد بزرگ خود با ان همه سر و صدا و مراسم رونمایی گلکسی نوت 9 با قیمت های نجومی خود، هوآوی نشان داد که با قیمتی بسیار منطقی تر نسبت به سامسونگ و اپل توانسته است امکانات جالب و خیلی بهتر از دیگر رقیبان خود نشان دهد. حال عمر باتری هوآوی میت 20 توانسته در میان پرچمدارن دیگر این عرصه رکورد بهتری را از خود ثبت کند.

میت 20 توانسته است در آزمایش عمر باتری پرچمدارن سال 2018 میزان 14 ساعت و 26 دقیقه را ثبت کند، نزدیکترین رقیب میت 20 آن هم با اختلاف تقریبا 3 ساعته آیفون ایکس آر می باشد که زمان 11 ساعت و 1 دقیقه را به خود اختصاص داده است. میت 20 با باتری قدرتمد 4000 میلی آمپری با این نتیجه تست انجام شده نشان داده است که سوای باتری قدرتمند از تکنولوژی خوبی نیز استفاده کرده است، هرچند صفحه نمایش ال سی دی نیز تاثیر کمی در عمر باتری این گوشی هوشمند نداشته است و قطعا تاثیر مثبتی در عمر بهتر باتری داشته است. در صورت استفاده معمولی از این محصول توانایی نگه داشتن باتری برای دو روز را دارد، البته تست انجام شده در شرایط بیشترین استفاده از این گوشی هوشمند و دیگر پرچمداران دیگر بوده است.

تست دیگری که برای پرچمداران سال 2018 انجام شد، زمان فول شارژ شدن این گوشی های هوشمند بوده، دراین آزمایش انجام شده نیز میت 20 توانست رکورد بهتری را به خود اختصاص دهد و برای شارژ کامل با توجه به قابلیت شارژ سریع توانایی شارژ کامل در مدت زمان 1 ساعت و 38 دقیقه را دارد، نکته جالب باز هم ضعف پرچمداران جدید اپل می باشد، با توجه به جدول زمان شارژ این گوشی های هوشمند ضعف پرچمداران اپل بیش از پیش خود را نشان داده است، هرچند زمان رونمایی این محصولات بعد از در دسترس قرار گرفتن گوشی های هوشمند جدید اپل ضعف دیر شارژ شدن دیده شد و نقد های بسیاری بر این موضوع انجام شد. اپل حتی در این آزمایش از ال جی V40 ThinQ و G7 ThinQ عملکرد ضعیف تری را از خود نشان داده است.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد