رابط کاربری جدید سامسونگ با دریافت بروز رسانی جدید

بعد از انتشار نسخه بتا اندورید 9 پای و قابلیت های جذابی که با آن اضافه شده است. خبر های از مجهز شدن گوشی های هوشمند وان پلاس 5 و 5T به نسخه بتا اندروید پای و همچنین بهره بردن گوشی های هوشمند سری اکسپریا سونی به این سیستم عامل بروز رسانی شده.

سامسونگ نیز نسخه بتا اندروید پای را برای گلکسی نوت 9، اس 9 و اس 9 پلاس ارائه کرد. تمام گوشی های هوشمند مجهز شده به بروز رسانی جدید نسخه بتا اندروید قابلیت جذابی از جمله حالت عکاسی شب (night mode) به محصولاتشان اضافه شد.

رابط کاربری جدید سامسونگ

اما سامسونگ علاوه بر بروز رسانی اندروید پای، یک آپدیت جدید برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود نیز ارائه کرده است.

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که گجت و یا نرم افزار خاصی را از صفحه اصلی گوشی خود حذف کرده باشید و یا به طور ناخواسته برنامه ای از صفحه اصلی جا به جا شود. این قبیل اتفاقات برای اکثر کاربران گوشی های هوشمند به وفور اتفاق افتاده است.

بدتر از آن این است که شما با تغییر این اتفاقات دیگر نتوانید آن برنامه یا گجت مورد نظر که به احتمال زیاد پر کاربرد هم می باشد پیدا کنید. سامسونگ برای این اتفاق راه کار جالبی را در بروز رسانی جدید پوسته صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است.

با استفاده از این قابلیت جذاب شما می توانید صفحه اصلی و ابتدایی گوشی خود را بعد از تنظیمات مورد نظر خود قفل کنید. با این کار دیگر نرم افزار و یا گجتی از روی صفحه اصلی شما جا به جا و یا حذف نمی شود و به معنای واقعی شما می توانید صفحه اصلی گوشی خود را قفل کنید.

اگر شما آخرین بروز رسانی صفحه نمایش محصولات این شرکت را دریافت کرده اید می توانید با رفتن به بخش تنظیمات> صفحه نمایش> صفحه اصلی (Settings > Display > Home screen) و گزینه “Lock Home screen layout” را فعال کنید، طبق تصویر بالا.

منبع: وب سایت فون آرنا

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند