نحوه فعال سازی حالت شب (system-wide Night mode) صفحه نمایش در رابط کاربری جدید سامسونگ

رابط کاربری جدید سامسونگ با بروز رسانی های به عمل آمده قابلیت های جذابی را ارائه می دهد. هماطور که به رابط کاربری جدید سامسونگ برای حالت قفل صفحه اصلی گوشی های هوشمند این شرکت پرداختیم. حال این شرکت کره ای قابلیت جذاب دیگر و کارآمدی را در بروز رسانی جدید نسخه بتا اندروید پای به محصولات خود اضافه کرده است.

حالت شب (system-wide Night mode) صفحه نمایش

بسیاری از کاربران برای استفاده از گوشی های هوشمند در هنگام شب به دلیل تم های سفید و روشنی که اکثر گوشی های هوشمند از این نوع تم ها بهره می برند بسیار باعث به وجود آمدن مشکل برای چشم های می شود.

نور سفید با پیکسل های سفید زننده مخصوصا زمان شب که تمام نور های موجود به حداقل میزان خود می رسند به خصوص در هنگام خواب بسیار برای چشم آزار دهنده می باشند.

بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند تلاش بر این داشته تا با ارائه تم هایی تیره این مشکل را برطرف کنند ولی باز هم مسئله پیکسل های نورانی گوشی مشکل ساز می شد.

اما این بار سامسونگ با دریافت بروز رسانی نسخه بتا اندروید پای برای گلکسی نوت9 و اس 9 و اس 9 پلاس، قابلیت جدیدی با نام حالت شب صفحه نمایش (system-wide Night mode) را معرفی کرده است.

سامسونگ گلکسی نوت 9

این قابلیت مخصوص زمان استفاده از گوشی هوشمند خود برای شب هنگام و زمان خواب می باشد. در این قابلیت جدید که به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است حتی پیکسل های موجود در صفحه نمایش نیز تغییر می کنند و دیگر هیچ مشکلی برای چشم های شما به وجود نمی آورند و شما می توانید از صفحه نمایش با کیفیت آمولد این محصولات لذت ببرید.

از دیگر نکته های جالب این قابلیت جذاب و کارآمد رابط کاربری جدید سامسونگ این است که شما می توانید این قابلیت را زمان بندی کنی و تایم مشخص را به آن بدهید تا در همان زمان مشخص شده فعال شود.

حالت شب (system-wide Night mode) صفحه نمایش در رابط کاربری جدید سامسونگ

نحوه فعال سازی حالت شب

برای فعال سازی این قابلیت جدید رابط کاربری بروز رسانی شده کافیست به قسمت تنظیمات>صفحه نمایش (Settings > Display) بروید و حالت شب ( Night mode) را فعال کنید، طبق تصویر بالا.

منبع: وب سایت فون آرنا

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد