رفع اشکال اجرای موسیقی دستبند هوشمند شیائومی می بند 4

شیائومی می بند 4 در دو مدل معمولی و گلوبال توانست نام خود را به عنوان پر فروش ترین گجت پوشیدنی به ثبت برساند. این دسبند هوشمند با بهره بردن از صفحه نمایش آمولد رنگی و برنامه های سلامتی کامل تر از همیشه، به عنوان یک دستبند هوشمند واقعا عملکرد خوبی را از خود نشان داده.

به نسبت نسل ها قبلی این گجت پوشیدنی، این اولین بار است که در میان دستبند های هوشمند این شرکت، شاهد استفاده از صفحه نمایشی آمولد و رنگی می باشیم. یکی از سوالات کاربران ایرانی برای تفاوت بین مدل گلوبال و معمولی شیائومی می بند 4 می باشد.

با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای این دو مدل، شما برای خرید مدل گلوبال می بایست حدود 40 هزار تومان بیشتر هزینه کنید. تفکر اشتباهی که حتی خودمان هم داشتیم، این بود که مدل معمولی تنها زبان چینی را پشتیبانی می کند، اما جالب است که بدانید مدل معمولی این دستبند هوشمند نیز با اتصال به گوشی هوشمندتان به زبان انگلیسی تغییر می کند. البته باید زبان گوشی متصل شده به این دستبند نیز رو زبان انگلیسی تنظیم شود.

رفع مشکل شیائومی می بند 4

اما یکی از مشکلات اصلی که در حین استفاده از این دستبند هوشمند متوجه آن شده ایم، عدم کنترل موسیقی های اجرا شده توسط گوشی هوشمند متصل به این دستبند بود. هر بار که سعی می کردیم موسیقی های اجرایی را مدیریت کنیم با پیغام can not get the song name مواجه می شدیم.

برای رفع این مشکل کافی است بعد از اتصال به این دستبند به وسیله نرم افزار می فیت به قسمت option بروید و در قسمت بالایی گزینه read permissions are not enabled را مشاهده می کنید، با انتخاب این گزینه وفعال کردنش این مشکل برطرف می شود.

دلیل این انتخاب تنظیمات پیش فرض نرم افزار می فیت می باشد. با این کار شما امکان دسترسی به اعلان ها و مدیریت آن ها را به دستبند هوشمند خود می دهید.

منبع: gearbest

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !