رنو کولئوس به جمع پنج ستاره های ایمنی پیوست

برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپایی (Euro NCAP) یک برنامه ارزیابی عملکرد ایمنی خودرو در اروپا است (یعنی یک برنامه ارزیابی خودکار خودرو ) که مستقر در بروکسل است  و در سال 1997 توسط آزمایشگاه تحقیقات حمل و نقل برای بخش حمل و نقل بریتانیا برپا شده است. آنها گزارش های ایمنی را در مورد اتومبیل های جدید منتشر می کنند و رتبه بندی ستاره های جوایز را بر اساس عملکرد وسایل نقلیه در آزمایش های مختلف از جمله اثرات جلو، جانبی و قطب و اثرات با عابران پیاده اجرا می کنند. رتبه کلی رتبه پنج ستاره است. در این ارزیابی رنو کولئوس به جمع  پنج ستاره های ایمنی پیوست.

البته امتیاز های ذکر شده تنها برای مدل دو دیفرانسیل رنو کولئوس است. کولئوس برای ایمنی سرنشین بزرگسال موفق به کسب امتیاز 32 از 38 یعنی در حدود 84 درصد شده است. این خودرو برای ایمنی سرنشین کودک نیز امتیاز 79 درصد و برای ایمنی عابرپیاده امتیاز 62 درصد را کسب کرده است. این امتیازات برای یک خودرو در چنین سگمنتی عالی است و در حال حاضر مهمترین رقبا را در این مجموع، ژاپنی ها و محصولات جدید کره ای ها تشکیل داده اند.

این نکته را هم باید بیان کنیم امتیاز Euro NCAP شامل امتیاز سیستم ترمز اضطراری خودکار نمی شود زیرا مدل های عرضه شده به بازار در مناطق مختلف ویژگی های متفاوتی را ارائه می کنند

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر