شیائومی مانیتور Redmi G Pro Mini-LED را معرفی کرد

شیائومی یک مانیتور جدید گیمینگ در مجموعه Redmi G Pro معرفی کرده است که دارای فناوری پیشرفته Mini-LED با DisplayPort 2.1 است.

شیائومی در زمینه ورود به صنعت رایانه شخصی پیشرفت چندانی نداشته است، اما این شرکت از آن دست نکشیده و نمونه بارز آن زمانی است که از یک لپ‌تاپ مبتنی بر پردازنده AMD Ryzen Phoenix رونمایی کرد که با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی همراه بود. اکنون هم این شرکت یک مانیتور گیمینگ جدید به نام Redmi G Pro را معرفی کرده است که انتخابی عالی برای طرفداران برند شیائومی است.

مانیتور Redmi G Pro دارای یک پنل Mini-LED بیست‌وهفت اینچی با حداکثر رزولوشن 2560 در 1440 است. علاوه بر این، در مجموع 1152 پارتیشن به همراه 4608 مهره لامپ وجود دارد که بهترین کیفیت خروجی را تضمین می‌کند. چهار حالت مختلف کنترل نور هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند تا تنظیمات پنل را به آسانی اعمال کنند. Redmi G Pro دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت است و از خروجی صفحه نمایش HDR1000 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور با طیف‌های 100% sRGB و 99% DCI-P3 و 97% Adobe RGB ارائه می‌شود که در حد خودش بسیار چشمگیر است زیرا شیائومی یک شرکت ریشه‌دار در صنعت مانیتورهای گیمینگ به حساب نمی‌آید. مانیتور Redmi G Pro با مشخصات اشاره شده، عالی به نظر می‌رسد، اما باید ببینیم در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا سازندگان چینی اغلب تمایل به ارائه مشخصات چشمگیری دارند، اما نتیجه نهایی چیز دیگری به همراه می‌آورد.

از نظر پورت‌ها، این مانیتور دارای دو DisplayPort 2.1 به همراه دو HDMI 2.0 است که کافی به نظر می‌رسد. مانیتور Redmi G Pro با قیمت 2,199 یوان، معادل 310 دلار به فروش می‌رسد که قیمت مناسبی برای این محصول در نظر گرفته می‌شود. البته باید توجه داشت که یک مانیتور Mini-LED است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟