عضوی جدید از بلند قامتان شورولت

شورولت از بلیزر 2019 پرده برداری کرد. بلیزر جدید با طراحی عضلانی و چهره ای جذاب به مجموعه کراس اوور های شورولت اضافه شد. آنطور که پیداست شورولت چهره این کراس اوور را برای مشتاقان خودروهای اسپرت طراحی کرده است. ویژگی های ظاهری همچون جلو پنجره ای بزرگ، گلگیر های عظلانی، در موتور برجسته، استفاده از خطوط تیز در نقاط مختلف بدنه، چراغ های باریک HID و چراغ روز LED، نمایی جذاب از عضو جدید خانواده شورولت ساخته است.

شورولت برای بلیزر 2019 از دو تیپ ویژه با نام های Premier و RS استفاده کرده است که از نظر ظاهری می توان این دو مدل را از قطعات کرومی استفاده شده در مدل Premier و استفاده از قطعات مشکی رنگ در نقاط مختلف بدنه در مدل RS تفکیک کرد.

خریداران می توانند برای بلیزر جدید بین موتورهای 2.5 لیتر و 3.6 لیتر یک گزینه را برای خودروی خود استفاده کنند. موتور 2.5 لیتر تنفس طبیعی دارای 193 اسب بخار قدرت و گشتاور 255 نیوتن متر است، این در حالی است که موتور 3.6 لیتر با آرایش V6 دارای 305 اسب بخار و 365 نیوتن متر گشتاور است. توان این دو موتور از طریق یک جعبه دنده 9 سرعته به زمین منطقل می شود که به گفته مسئولان شورولت همانگی بالا بین موتور و جعبه دنده باعث تعادل عالی بین عملکرد و کارایی خودرو در شرایط مختلف می شود.

همچنین انتخاب کشش و انتقال قدرت در این کراس اوور به صورت AWD است که باعث می شود خودرو در اکثر مواقع قدرت خود را به چرخ های جلو منتقل کند اما در صورت نیاز و در جاده هایی با سطح چسبندگی کم یا شیب بالا انتقال قدرت به تمام چرخ ها منتقل می شود.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر