مرگ خاموش EVGA از واقعیت تا شایعه !

اخیراً شایعه ای در مورد شرکت نام آشنای EVGA منتشر شده که بسیاری را نگران این برند دوست داشتنی کرده است. اورکلاکر کره ای Safedisc که در انجمن های فناوری Coolenjoy فعالیت دارد، اظهار داشت که تمام کارکنان دفتر تایوان این برند از جمله KINGPIN استعفا داده اند. این دفتر و افراد مشغول به کار در آن در تجارت مادربردهای EVGA فعالیت دارند. این خبر می تواند مرگ خاموش EVGA را تایید کند زیرا سال گذشته این شرکت با توقف تولید کارت گرافیک ها، از صدر جدول برترین شریک تجاری انویدیا خارج شد.

می دانیم که شرکت EVGA مثل بسیاری از دیگر شرکت های فعال در این حوزه، بزرگ و ثروتمند نیست. خارج شدن این شرکت از خط تولید کارت گرافیک های محبوبی که سال ها بسیاری را مشتاق این برند کرده بود، یک شوک بسیار بزرگ به خانواده سخت افزار بود.


خبر شوکه کننده : شرکت EVGA دیگر کارت گرافیک تولید نمی کند

حال بر اساس شایعه ای جدید، پرسنل EVGA از دفتر تایوان، از جمله اورکلاکر افسانه ای K|NGP|N، استعفا دادند و تعطیلی آن قریب الوقوع است. لوسیدو این اورکلاکر معروف که با نام کینگپین شناخته می شود، در خصوص این مسائل این طور عنوان کرده است که :”در حال حاضر نمی توانم اظهار نظر کنم”. همین موضوع هم نشان می دهد که این شرکت شاید تا مرگ کامل پیش نرود اما حال روز خوشی ندارد.

یکی از سخنگویان EVGA به TechPowerUp گفت: “ما آن پیام ها را دیدیم و باید بگوییم که شایعات هستند. دفتر ما در تایوان هنوز در حال فعالیت است و Kingpin هنوز با EVGA است. EVGA هنوز در حال انجام تجارت و حمایت از مشتریان خود است. از تماس شما متشکریم.”

حتی پس از خروج جیکوب فریمن و پیوستن به انویدیا، شرکت EVGA یکی از اعضای کلیدی خود را از دست داد. تمام این موارد باعث می شود تا انتشار یک شایعه، بسیاری را تحت تاثیر قرار دهد. لازم به ذکر است که این شرکت اکنون به تولید مادربرد، پاور، خنک کننده و بسیاری از تجهیزات جانبی گیمینگ مشغول است.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !