معرفی ذخیره ساز تحت شبکه QNAP TS-251B

کمپانی صاحب نام QNAP که یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه در جهان است، جدیدترین درایو NAS خود را با نام QNAP TS-251B معرفی کرد. ذخیره ساز جدید کیونپ در دسته محصولات SOHO قرار می گیرد و به صورت اختصاصی برای ادارات کوچک و منازل طراحی و تولید شده است.

این محصول برای کاربرانی تولید شده که به استریم ویدئوهایی با کیفیت 4K می پردازند و تمایل دارند تا ویدئو ها از ذخیره ساز اختصاصی آنها بارگزاری شود. کیونپ برای ذخیره ساز جدید خود دو درگاه نصب هارد دیسک 3.5 اینچی لحاظ کرده و یک خروجی HMDI با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K نیز در نظر گرفته است.

پردازش وظایف و کنترل دستورات توسط پردازنده دو هسته ای Intel Celeron J3355 با دو هسته 2 گیگاهرتزی صورت می پذیرد. پردازنده 14 نانومتری اینتل قادر به پشتیبانی از 8 گیگابایت حافظه رم DDR3 است، اما کیونپ دو کانفیگ 2 و 4 گیگابایتی برای TS-251B انتخاب کرده است. همچنین یک اسلات PCI برای نصب تجهیزات جانبی وجود دارد تا کاربران در صورت نیاز، ذخیره ساز خود را توسعه دهند.

تجهیزاتی مانند M.2 SSD یا کارت شبکه 10 گیگابیتی برای راه اندازی یک شبکه سریع و پایدار توسط اسلات PCI و مبدل های مورد نیاز قابل نصب هستند. یک پورت USB 3.1 نسل دوم گزینه مناسبی برای توسعه و افزایش تعداد پورت های USB دستگاه به شمار می رود تا با بهره گیری از USB HUB بتوانید دستگاه های بیشتری به ذخیره ساز TS-251B متصل کنید.

ذخیره ساز جدید QNAP اولین ذخیره ساز این برند است که به اسلات PCI مجهز شده و کاربران حق انتخاب مناسبی برای توسعه آن دارند. به طور حتم برای استریم ویدئوهای 4K به درایو های پرسرعت SSD نیاز دارید و با استفاده از اسلات PCI، نصب SSD توسط کاربر صورت می گیرد.

کیونپ دو کافیگ شامل TS-251B-2G (با دو گیگابایت رم DDR3) و TS-251B-4G (با 4 گیگابایت رم DDR3) در دسترس کاربران قرار می دهد. همچنین با بهره گیری از App Center اختصاصی QNAP به نرم افزار ها و ابزار های متعددی دسترسی خواهید داشت تا بتوانید از ویژگی های ذخیره سازی جدید کیونپ نهایت استفاده را ببرید.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند