معرفی کارت گرافیک های MSI سری SeaHawk

ام اس آی نسخه های جدیدی از کارت گرافیک های RTX 2080 و RTX 2080 Ti را مجهز به خنک کننده مایع معرفی کرد. کارت های جدید همگی به خنک کننده های سری SeaHawk مجهزند و قابلیت کار به صورت طولانی مدت و با فرکانس اورکلاک شده را در دمای بسیار مناسب دارند. خنک کننده SeaHawk از نوع سیکل بسته و همراه با رادیاتور 120 میلی متری است. اما خنک کننده SeaHawk EK که از بلاک حرفه ای EK بهره می برد، نیازمند تجهیزات واترکولر سیکل باز حرفه ای است.

کاربرانی که کارت گرافیک های SeaHawk RTX 2080/RTX 2080 Ti را انتخاب می کنند، نیازی به خریداری تجهیزات اضافی ندارند و از دمای کمتر حین کار طولانی مدت لذت می برند. افرادی که کارت های سری SeaHawk EK را انتخاب می کنند، قطعا تجهیزات حرفه ای و گران قیمت خنک کننده مایع سیکل باز را در اختیار دارند و از این رو می توانند دمای بهتر را در کنار فرکانس اورکلاک شده نسبت به کارت مرجع انویدیا دریافت کنند.

کارت گرافیک MSI RTX 2080 Ti SeaHawk EK از فرکانس بوست 1755 مگاهرتزی بهره می برد که در مقابل فرکانس 1545 مگاهرتزی نسخه مرجع انویدیا، به میزان 13.5 درصد توسط ام اس آی اورکلاک شده و کارایی بالاتری ارائه می دهد. میزان اورکلاک فرکانس در کارت MSI RTX 2080 SeeaHawk EK رقم 8.8 درصد را نشان می دهد که به این صورت فرکانس این کارت 1860 مگاهرتز تعیین شده است.

محصولات جدید ام اس آی همگی به سینی پشتی آلومینیومی با طرح اختصاصی مجهز شدند تا علاوه بر جلوگیری از صدمات احتمالی، ظاهری زیباتر و حرفه ای به کارت های سری SeaHawk ببخشند. استفاده از نورپردازی RGB در خنک کننده EK، زیبایی این خانواده را بیش از پیش کرده و ترکیب زیبایی با نور پردازی سایر قطعات کامپیوتر شخصی به وجود می آورد.

آلیاژ به کار رفته در بلاک EK از نوع مس با روکش نیکل است که علاوه بر عملکرد عالی در خنک کنندگی، زیبایی خاصی ارائه می کند. به طور حتم همانند نسل گذشته کارت های سری SeaHawk، ام اس آی قیمتی بالاتر نسبت به نسخه های دیگر در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد