معرفی گوشی های نوکیا 9 و نوکیا 1 پلاس برای نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا

باید قبول کرد بعد از خریداری سهام شرکت نوکیا توسط HMD گلوبال تحولات اساسی در زمینه گوشی های هوشمند نوکیا به وجود آمد، و بار دیگر این برند قدیمی با صاحبان جدید توانست بر سر زبان های بیافتد و در میان رقیبان عرصه گوشی های هوشمند خودی نشان دهد. نوکیا 9 به عنوان پدیده جدید این شرکت به همراه گوشی نوکیا 1 پلاس برای نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهند شد.

نوکیا 9 در کنار گوشی ساده نوکیا 1 پلاس

نوکیا 9 تنها گوشی هوشمندی خواهد بود که برای اولین بار از پنج سنسور برای دوربین اصلی خود بهره خواهد برد، این گوشی هوشمند قرار است در دو مدل 4G و 5G بصورت رسمی رونمایی شود اما محصولی که وعده رونمایی اش برای نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا داده شده، البته گوشی هوشمندی که برای این نمایشگاه درامد  نظر گرفته شده، مدل 4G خواهد بود.

گوشی نوکیا 9

حال اخبار منتشر شده نشان از رونمایی گوشی ساده و کارآمد  نوکیا 1 پلاس در کنار گوشی نوکیا 9 می دهد. نوکیا 1 پلاس با رم 1 گیگابایتی به همراه پردازنده 1.5 گیگاهرتزی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

نمایشگاه MWC 2019 قطعا مهمترین رویداد پیش رو می باشد. و شرکت های مختلف عرصه گوشی های هوشمند برنامه ویژه ای برای این نمایشگاه دارند و قطعا هر شرکت در پی ثبت رکورد جدید برای خود می باشد و نوکیا 9 نیز نام خود را به عنوان اولین گوشی مجهز به پنج دوربین اصلی به ثبت خواهد کرد.

نوکیا 1 پلاس هم نیز تقریبا با قیمت بسیار ارزانی روانه بازار خواهد شد، و قابلیت های مناسبی می شود گفت خواهد داشتف اگر حافظه خوبی داشته باشید نوکیا 1 نیز در عین سادگی گوشی مناسبی به نظر می رسید و حال نوکیا 1 پلاس نسخه بروزرسانی شده این گوشی هوشمند خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد