نمایشگاه CES 2019: تمرکز هوآوی برای شبکه های اینترنتی 5G و قابلیت هوش مصنوعی

یکی از بخش های بسیار پرطرفدار و جالب نمایشگاه جذاب CES قطعا شرکت فعال در عرصه گوشی های هوشمند می باشند، در این میان یکی از قدرتمد ترین شرکت هایی که می شود به آن ها اشاره کرد سامسونگ و هوآوی می باشند. پیش از این نیز هوآوی خط و نشان های بسیاری برای غول کره ای کشیده بود. هوآوی اعلام کرده است هدف اصلی از نمایشگاه CES خود را شبکه های 5G و قابلیت AI یا همان هوش مصنوعی استفاده شده برای گوشی های هوشمند خواهد بود.

شبکه اینترنتی 5G به همراه AI

یکی از مهیج ترین اتفاقات پیش از موعد نمایشگاه CES امسال، رونمایی از نسل جدید شبکه های اینترنی بوده، بعد از اعلام Sprint برای مجهز کردن گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکس اس 10 به اینترنت 5G  و مجهز شدن گوشی هوشمند موتورولا موتو Z3 به اینترنت 5G توسط وریزون حال نوبت به هوآوی رسیده است تا طبق معمول از هچکدام از رقیبان خود به خصوص سامسونگ عقب نیفتد و تکنولوژی های جدید خود برای گوشی های هوشمند آینده خود معرفی کند.

کانسپت هوآوی پی 30

هوآوی از طرفی باید به رقیب رتبه پایین تر خود در رتبه بندی فروش گوشی های هوشمند جهانی یعنی اپل توجه کند و از طرفی طبق ادعایی که کرده است در سال میلادی جدید فروش بهتری به نسبت سامسونگ داشته باشد و مقام اول فروش گوشی های هوشمند جهانی را به خود اختصاص دهد.

حال در این میان با توجه به همه گیر شدن شبکه های اینترنتی 5G تا نیمه اول سال میلادی جاری هوآوی نیر قرار است  از تکنولوژی های جدید خود برای پوشش چنین شبکه های اینترنتی  رونمایی کند. سوای این اتفاق هوآوی سرمایه ویژه ای بر روی قابلیت هوش مصنوعی گوشی های هوشمند خود گذاشته است و می خواهد از چنین قابلت جالبی علاوه بر دوربین های هوشمند خود، گوشی های هوشمند را نیز بیشتر از پیش به چنین قابلیتی مجهز کند.

سامسونگ گلکسی اس 10

اوج رقابت امسال قطعا زمان رونمایی هوآوی پی 30 و سامونگ گلکسی اس 10 خواهد بود. سامسونگ که پیش از این اعلام کرده است تا قبل از نمایشگاه MWC از گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 رونمایی خواهد کرد. باید منتظر بود و دید هوآوی دوباره می تواند عملکرد بهتری را همانند سال 2018 در رونمایی پرچمداران درتمند ازخود نشان دهد یا نه.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند